رونمایی از شاسی بلند جدید هیدروژنی ایتالیا در نمایشگاه پاریس (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

امسال قرار است یک شاسی بلند هیدروژنی که توسط شرکت معروف ایتالیایی پنین‌فارینا طراحی شده است در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش در بیاید. این شاسی بلند تازه وارد که NamX HUV نامیده شده است از یک کپسول منحصر به فرد سوخت بهره می برد که به راحتی می توان کپسول را از روی آن برداشت. این خودرو یک شاسی بلند کوپه است که در سال 2023 توسعه خواهد یافت و قرار است اواخر سال 2025 در دو نسخه به معرض فروش گذاشته بشود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که  NamX HUV را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت NamX HUV سازنده  که NamX نام دارد ، سهامدارانی از اروپا و آفریقا دارد و خودش را یک شرکت اروپایی-آفریقایی ماجراجو در زمینه فناوری می داند که هدفش شتابدهی و توسعه خودروهای هیدروژنی است.

آن طور که پیداست خودروهای هیدروژنی این شرکت قرار است به یک کپسول سوخت مجهز بشوند که قابلیت برداشته شدن را دارد و با این که NamX به طور دقیق مشخص نکرده است که این سیستم چگونه کار می کند، ظاهراً هدف این نوآوری این است که کاری بکند سوخت هیدروژن به طور گسترده در دسترس همگان قرار بگیرد. مخزن های هیدروژن در قسمت عقب خودرو قرار دارند و هنگامی که خالی بشوند، می توانند ظرف چند دقیقه برداشته و با کپسول پر جایگزین بشوند.

راز آسمان پایتخت

مشتریان این خودرو می توانند روی وب سایت شرکت NamX ثبت نام کنند تا اواخر سال 2015 آن را تحویل بگیرند. ارزان ترین نسخه از خودروهای هیدروژنی این شرکت با 296 اسب بخار نیرو و دیفرانسیل عقب، شتاب صفر تا صدی برابر با 6.5 ثانیه دارد و قیمت آن حدود 65000 دلار خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز