تویوتا 4 رانر 2023 ؛ نمایانگر قدرت و اصالت یک شاسی بلند ژاپنی (ویدیو)

لست سکند

تویوتا 4 رانر در سال 2023 وارد 40 سالگی خواهد شد به همین مناسبت کمپانی تویوتا علاوه بر روشن کردن چهل شمع، یک نسخه خاص و متفاوت از این شاسی بلند خوش سابقه تولید کرده است. آن طور که اعلام شده است برای تجلیل از 4 رانر، تعداد 4040 دستگاه از این نسخه خاص در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا 4 رانر مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ظرف چهار دهه گذشته بیش از 4 میلیون تویوتا 4 رانر در سرتاسر جهان فروخته شده است و همین امر باعث شده 4 رانر به عنوان شاسی بلندی که آمادگی انجام هر کاری را دارد، جایگاه مناسبی برای خودش دست و پا کند.

نسخه ویژه چهلمین سال تولید در سه رنگ سفید، مشکی متالیک و قرمز متالیک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و از آن جایی که نخستین خودرو 4 رانر که مبتنی بر پلتفرم پیک‌آپ تویوتا ساخته شده بود توانست در مسابقات آفرود موفقیت هایی به دست بیاورد، نسخه ویژه 40 سالگی به نوارهایی زیبا به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز مزین شده است تا یادآور آن مسابقات باشکوه در سال های اولیه باشد.

راز آسمان پایتخت

موتور شش سیلندر 4 لیتری DOHC با 270 اسب بخار نیرو و 377 نیوتن متر گشتاور، آماده انجام هر مأموریتی است. گیربکس اتوماتیک پنج سرعته نیز دو وضعیته است و در صورت نیاز می تواند دستی بشود. توان یدک کشی همه تیپ های تویوتا 4 رانر 2268 کیلوگرم اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز