تویوتا راو 4 هیبریدی ؛ یک شاسی بلند تمام عیار (ویدیو)

لست سکند

با این که شاسی بلند راو 4 نزدیک به سه دهه است که به بازار عرضه می شود، ولی شرکت تویوتا تا سال 2016 نسخه ای هیبریدی از آن را معرفی نکرده بود. در مقایسه با نسخه بنزینی سنتی، تویوتا راو 4 هیبریدی قدرت بیشتر و مصرف سوخت پایین تری دارد و در مدل 2022 نیز تغییرات کوچکی روی آن اعمال شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا راو 4 هیبریدی مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا راو 4 هیبریدی مدل 2022 می تواند رقیب سرسختی برای خودروهایی مانند هوندا CR-V هیبرید، هیوندای توسان هیبرید و فورد اسکیپ هیبرید باشد. این شاسی بلند از یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر در کنار موتورهای برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 219 اسب بخار نیرو تولید کنند. در تست سرعت، این خودرو توانسته است ظرف 7.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه دست بیابد که در مقایسه با شتاب صفر تا صد راو 4 استاندارد (8 ثانیه) عدد بسیار بهتری به نظر می رسد. میزان مصرف سوخت نیز در شهر 5.47 و در بزرگراه اندکی کمتر از این مقدار اعلام شده است.

تویوتا راو 4 هیبریدی مدل 2022 به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی زیادی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار تغییر لاین، نور بالای اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز