شاسی بلند نیسان ایکس تریل مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

با این که سن و سالی از نیسان ایکس تریل گذشته است ولی هیچکس نمی تواند آن را از مد افتاده بنامد چون هنوز در بین مشتریان نیسان در سرتاسر جهان یک شاسی بلند محبوب به شمار می آید. نسل جدید شاسی بلند نیسان ایکس تریل در چهار تیپ به بازار عرضه خواهد شد که همگی اندکی پهن تر و بلندتر از قبل هستند و این بدان معناست که کمپانی نیسان قصد دارد خودروهای بزرگتری در این کلاس تولید کند و به رقابت با هم‌قطارانش بپردازد. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که شاسی بلند نیسان ایکس تریل مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان ایکس تریل مدل 2023 در چهار تیپST، ST-L ، Tiو Ti-L به بازار عرضه خواهد شد که همگی به موتورهای بنزینی مجهز هستند. با این که طراحی بدنه تغییر کرده است ولی نیسان ایکس تریل همچنان از پلتفرم رنو-نیسان Alliance CMF-C استفاده می کند که در میتسوبیشی اوتلندر نیز از آن استفاده شده است.

نیروی پیشران ایکس تریل مدل 2023 را یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری تأمین می کند که می تواند 181 اسب بخار نیرو و 245 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) قرار می گیرد. توان یدکشی نسل جدید نیز افزایش یافته و به 2000 کیلوگرم رسیده است.

آریاک سفر

مدل چهار چرخ محرک این خودرو نیز قابل خریداری است که از حالت های رانندگی اکو، استاندارد و اسپرت بهره می برد. سیستم کنترل پایداری نیز روی آن تعبیه شده است که باعث می شود در شن و ماسه، برف یا یخ کنترل بهتری داشته باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز