اطلس ؛ یک شاسی بلند پرقدرت برای آفرودبازها (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر دنبال یک خودرو آفرودی هستید که به راحتی هر مسیر ناهمواری را پشت سر بگذارد، اطلس درست همان چیزی است که دنبالش می گردید. این خودرو منحصر به فرد به راننده اجازه می دهد با اعتماد به نفس کامل به دل برف، آب و شن و ماسه بزند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که توانایی های این بیراهه نورد تمام عیار را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اطلس توسط یک شرکت اوکراینی طراحی شده است، خودرویی است که از عهده هر کاری بر می آید و در نگاه اول متوجه خواهید شد که یک ماشین عادی نیست. اطلس برای نخستین بار در سال 2019 تولید شد و توانایی های بالایش را با یک طراحی مدرن تلفیق کرده است. این خودرو منحصر به فرد راننده را قادر می سازد در هر محیطی از جاده بیرون بزند و یا حتی برای ایجاد تنوع از روی یک دریاچه عبور کند. بله، درست است، اطلس به لطف برخوداری از تایرهای غول پیکرش می تواند از روی آب عبور کند. تایرهای بسیار بزرگ اطلس 1.65 متر ارتفاع دارند و به راحتی آن را روی آب شناور نگه می دارند.

نیروی پیشران اطلس را یک موتور ساخت شرکت رنو تأمین می کند که 1.5 لیتری و توربودیزل است و با یک باک پر از سوخت می تواند مسافتی برابر با 497 کیلومتر را بپیماید. کابین داخلی نیز بسیار جادار است و می تواند 12 سرنشین را داخل خودش جا بدهد. جایگاه راننده در قسمت وسط در جلو خودرو است و به خاطر شیشه بزرگ جلو دیدی عالی از اطراف خواهد داشت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

 

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز