رنج روور اسپرت 2023 ؛ شاسی بلندی برای فخر فروشی (ویدیو)

لست سکند

رنج روور اسپرت مدل 2023 شاسی بلندی لوکسی است که به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته است. اگر به طراحی داخلی، طراحی خارجی، تجهیزات، فناوری، و به روزرسانی هایی که در مدل جدید آن انجام گرفته است دقت کنید متوجه تغییراتی زیادی که در آن صورت گرفته است خواهید شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را با این شاسی بلند لوکس و مجهز بیشتر آشنا خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نسل سوم پیشرانه هایی که بر روی رنج روور اسپرت نصب شده است یک موتور شش سیلندر است و پیشرانه برقی تا سال 2024 به بازار عرضه نخواهد شد. مدل 2023 این شاسی بلند شبک و سیاقی اشرافی تر دارد، فاصله محورهایش از هم بیشتر شده و تجهیزات جدیدی نیز روی آن نصب شده است. علاوه بر موتور آشنای شش سیلندر، به زودی امان انتخاب یک موتور هیبرید پلاگین 434 اسب بخاری و یا یک موتور هشت سیلندر دو توربوشارژری با قدرت 523 اسب بخار نیز برای خریداران وجود خواهد داشت. گیربکس نیز از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

راز آسمان پایتخت

نسل سوم رنج روور محبوب ترین مدل از این برند انگلیسی است و با طراحی جدیدی که برای آن انجام گرفته هروقت از کلاس و پرستیژ صحبت به میان بیاید خودنمایی می کند. قیمت تیپ پایه رنج روور اسپرت مدل 2023 حدود 84350 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنج روور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رنج روور اسپرت 2023 ؛ شاسی بلندی برای فخر فروشی (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز