شاسی بلند رنج روور مدل 2023 ؛ یک گام بزرگ رو به جلو (ویدیو)

وقتی از دور رنج روور مدل 2023 را می بینیم، بدون هیچ تردیدی می توانیم تشخیص بدهیم که این خودرو یک رنج روور اصیل است. ابعاد و طراحی این خودرو به گونه ای است که به راحتی قابل تشخیص است و آن را از رقبایش متمایز می کند. البته تغییراتی نیز در ظاهر این شاسی بلند اعمال شده است که نشان می دهد این خودرو همچنان زنده و پویاست. در ادامه ویدیویی از شاسی بلند رنج روور مدل 2023 را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند رنج روور مدل 2023 با دو موتور در  اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.  یکی موتور P400 است که موتوری شش سیلندر خطی و سه لیتری است که به توربوشارژر مجهز است و 395 اسب بخار نیرو و 623 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و ترکیب این دو با هم یک سواری نرم را فراهم می آورد. موتور دیگر، P530 نام دارد و به تازگی عرضه شده است. این موتور توسط کمپانی بی ام و طراحی و تولید شده است و می تواند 523 اسب بخار نیرو و 750 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

در داخل کابین این شاسی بلند نیز همه چیز مانند نمای بیرونی اش زیبا و با کلاس است. صندلی های ردیف سوم نیز به راحتی قابل دسترسی هستند و به راحتی می توان صندلی کودک روی آن ها نصب کرد. فضای سر و پا حتی برای افراد قد بلند نیز کافی است و جالیوانی، پورت یو اس بی، خروجی های سیستم تهویه برای صندلی های عقب نیز به چشم می خورند و به جرأت می توان گفت رنج روور در این بخش نیز بسیار خوب کار کرده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : لندروور
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شاسی بلند رنج روور مدل 2023 ؛ یک گام بزرگ رو به جلو (ویدیو)

  1. حافظ گفته:

    از ماست که بر ماست ۱۹۷۹ کادیلاک لوکس ترین برند خودرویی جهان بود و به وفور در ایران طبقه ی متوسط استفاده می کردند

    • رضا گفته:

      به نکته خوبی اشاره کردی.افرین.و الان موشکهای شوروی رو با افتخار مونتاژ میکنیم.از کجا به کجا رسیدیم.به دوستان هم میگیم درجواب میگن بجاش استقلال داریم که البته بنظر میرسه مزاح میکنن.

  2. محمد گفته:

    خودروهای آمریکایی با کیفیت ترین های جهان هستی هستند و ما فقط ارابه ی مرگ و نیستی میتوانیم سوار شویم 💔💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز