خودنمایی دنا پلاس توربو اتوماتیک در روسیه (ویدیو)

لست سکند

این طور که پیداست شرکت ایران خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک را به نمایشگاه بین المللی InterAuto 2021 در مسکو فرستاد و این محصول ایرانی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. در ادامه ویدیویی از حضور این محصول ایرانی در نمایشگاه خودرو مسکو تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، دنا پلاس توربو با همان نسخه ای که در کشورمان عرضه می شود در نمایشگاه مسکو نیز حاضر شد و باعث گردید غرفه ایران خودرو به یکی از پربازدیدترین غرفه ها تبدیل بشود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از پیشرانه TC7 بهره می برد  که 1645 سی سی حجم دارد و با استفاده از توربوشارژر می تواند 150 اسب بخار نیرو و حدود 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی موتور نیز از طریق یک گیربکس 6 سرعته دو وضعیته به چرخ های جلو منتقل می شود.

از دیگر تجهیزات دنا پلاس توربو اتوماتیک می توان به فرمان برقی، صندلی های جلو برقی، کروز کنترل، چهار کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ های 16 اینچی آلومینیومی، دوربین و سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، آینه های تاشو برقی، نمایشگر لمسی، چراغ روزتاب، رهیاب ماهواره ای و ترمز ABS اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک صفر کیلومتر در حال حاضر در داخل کشورمان با قیمتی حدود 490 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “خودنمایی دنا پلاس توربو اتوماتیک در روسیه (ویدیو)

  1. ‌. گفته:

    داییییییی بابا اینا میخوان ایرانی ایرانیو خراب کنن یعنی چی سشوار توربو فرستادین روسیه حداق یه ماشین عین آدم بدین بره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز