صحنه‌ای آخرالزمانی از فرود بزرگترین هواپیمای دنیا (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنتونوف 225 مریا یک هواپیمای باربری استراتژیک است که در دهه 80 میلادی توسط دفتر طراحی آنتونوف در جماهیر شوروی سابق طراحی شد و پس از فروپاشی شوروی ساختن آن در اوکراین دنبال گردید. این هواپیما در اصل یک نسخه بزرگ شده از هواپیمای آنوتونوف 124 است و فقط یک فروند از آن تولید شده است. در ادامه ویدیویی از لحظه فرود آنتونوف 225 در فرودگاه شهر ژشوف لهستان تماشا می کنید که بزرگی این هوانورد غول پیکر را بیشتر به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هواپیمای آنتونوف 255 مریا پس از این که مأموریت های نظامی اش را با موفقیت به انجام رساند، به مدت هشت سال در آشیانه به سر برد و سپس برای حمل بارهای بسیار سنگین و حجیم مورد استفاده قرار گرفت. وزن این هواپیما به 640 تن می رسد و چندین رکورد برای خودش ثبت کرده است از جمله: رکورد سنگین ترین هواپیمایی که تاکنون ساخته شده است و رکورد بلندترین فاصله دو سر بال در هواپیماهایی که تاکنون عملیات انجام داده اند.

راز آسمان پایتخت

آنتونوف 225 مریا به خاطر اندازه بزرگ و منحصر به فرد بودنش توجه بسیاری از مردم جهان را به خودش جلب کرده بود و مردم زیادی به حاشیه فرودگاه ها می رفتند تا نشستن یا پرواز کردن آن را از نزدیک تماشا کنند. طول این هواپیمای غول پیکر 84 متر است و به این ترتیب می توانست بدنه یک بوئینگ 737 را در درون خودش جا بدهد. گفتی است که این هواپیما در خلال جنگ بین روسیه و اوکراین در سال 2022 در یک بمباران هوایی منهدم شد و در آتش سوخت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

28 دیدگاه برای “صحنه‌ای آخرالزمانی از فرود بزرگترین هواپیمای دنیا (ویدیو)

  1. محسن محمدی جوزدانی گفته:

    این وصف” آخرالزمانی” یه کم بی جا و لایَتَچَسبَک نیست!؟! یعنی آدم چطوری با دیدن اون یاد آخر الزمان می‌افته!؟
    نه اینکه قصد فضولی باشه، نه. فقط میترسم به گوش پوتین برسه اون طفلک یه کم بی جنبه،یکدفعه به چندتا کشوردیگه حمله کنه. حداقل اجازه بدین این یکی را به سامانی برسونه بعد…

  2. انوشیروان عاشق ایرانم گفته:

    تصویر آخرالزمانی دیگه چیه هواپیمای غول پیکر دیگه….تصویر آخرالزمانی تصویر صف مردم برای مرغ تخم مرغ نان و ماکارونیه تصویر تماشای اختلاسگران هزاران هزار میلیاردی و عشق و کیفشان در کشورهای دشمن که همونجا گرین کارت دارنه تصاویر ثبت نام هزاران نفر برای ارابه های مرگه ایناست که نشون آخرالزمانه نه تصویر تکنولوژی و وسیله رفاه و آسایش مردم

  3. هما گفته:

    این هواپیما برای مردمدساخته نشد بارش هم همیشه محمولیه های نظامی و جنگی بوده اگر به حال مردم مفید بود فقط یک فروند ساخته نمیشد بعد هم خرابش نمیکردن اگر به درد بخور بود جلوی فروپاشی شوروی رو میگرف!

  4. صلح طلب جابر گفته:

    داداش آخرالزمانی اشتب زدی اونیکه تو میگی جمعه ها قراره بیاد خودشم زمینی اینیکه ما دیدیم هوایی بود جمعه هم نبود!!!!!! البته انوشیروان جان دقیقا جواب رو اشاره کردهـ….

  5. حامد گفته:

    انوشیروان داش شیر مادر و نان پدر حلالت…اینحاس ک باید گفت سس ماس دریین دیرین دین😂😂👌همچنین باس گفت حلال لواسون ..و حتی باس گفت حمد الله دین دیرن…..😂😂👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز