جنسیس GV60 مدل 2023 ؛ تحولی در دنیای شاسی بلندها (ویدیو)

لست سکند

آیا انتظار ما از شاسی بلندهای لوکس آن قدر بالا رفته که هیچ خودروسازی نمی تواند آن را برآورده کند؟ پاسخ به این سوال منفی است چون کمپانی جنسیس با عرضه شاسی بلند GV60 مدل 2023 نشان داده است که این چنین فکر نمی کند. جنسیس GV60 نخستین شاسی بلند لوکس تمام برقی از این خودروساز کره ای است و همه تیک های مثبت را از آن خودش کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که شما را با این محصول جدید بیشتر آشنا می کند.

 

به گزارش کاماپرس، شاسی بلند جنسیس GV60 مدل 2023، از پلتفرم مشترکی با هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6 بهره می برد و سبک و سیاقش از عناصری برخودار است که در سایر محصولات جنسیس نیز دیده می شوند. این شاسی بلند با پیشرانه هایی متفاوت به بازار عرضه شده است. تیپ دیفرانسیل جلو به یک موتور برقی 225 اسب بخاری مجهز است، در حالی که نیروی پیشران مدل چهار چرخ محرک را دو موتور تأمین می کنند که در مجموع 314 اسب بخار نیرو در اختیار راننده می گذارند.

یک تیپ عملکرد بالا نیز وجود دارد که به صورت استاندارد چهار چرخ محرک است و دو موتور آن در مجموع 429 اسب بخار نیرو تولید می کنند. کمپانی جنسیس مدعی است این تیپ عملکرد بالا، می تواند ظرف 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیاید. آن طور که این خودروساز کره ای اعلام کرده است تیپ چهار چرخ محرک می تواند با هر بار شارژ مسافتی در حدود 400 کیلومتر را بپیماید. قیمت تیپ Select در حدود 55000 و قیمت تیپ Prestige  در حدود 70000 دلار اعلام شده است. به نظر شما در صورت وجود زیرساخت ها و ورود این خودرو به کشورمان، در چه بازه قیمتی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز