قدرت نمایی کیا اسپورتیج 2023 در آفرود (ویدیو)

نسل پنجم کیا اسپورتیج چهره ای خشن تر دارد و به لطف برخورداری از بدنه ای کشیده تر از فضای داخلی مناسبی برخوردار است. شاسی بلند کیا اسپورتیج 2023 که طراحی آن مورد بازنگری قرار گرفته سواری پویایی دارد و آپشن های فراوانش هر سلیقه ای را راضی می کند. این خودرو علاوه بر کیفیت سواری خوب در شهر و جاده، از توانایی های آفرود نیز برخوردار است. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که قدرت نمایی این خودرو را در بیراهه نوردی نیز نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، کیا اسپورتیج 2023 با دو تیپ آفرودی X-Line و X-Pro روانه بازارهای جهانی شده است و تعداد تیپ های این شاسی بلند را به هفت رسانده است. تیپ آفرودی X-Line از سپر، آینه بغل و روف ریل متفاوتی بهره می برد و به رینگ های 19 اینچی مجهز است. تیپ X-Pro از رینگ های 17 اینچی تیره و تایرهای آفرودی، مه شکن های ال ای دی و سقف دو رنگ برخودار است.

آن طور که پیداست، شتاب گیری سریع در اولویت کیا اسپورتیج 2023 نیست و شتاب صفر تا صد آن در حدود هفت ثانیه و اندی برآورد می شود، البته تیپ های دیفرانسیل جلو سبک تر هستند و می توانند شتاب بیشتری داشته باشند. ضعیف ترین موتوری که روی تیپ های کیا اسپورتیج 2023 نصب شده است یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی است که می تواند 187 اسب بخار نیرو و 241 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس نیز از نوع 8 سرعته اتوماتیک است و به گونه ای طراحی شده که بیشتر قدرتی باشد تا سرعتی. قیمت تیپ پایه LX با دیفرانسیل جلو 27240 و قیمت تیپ X-Pro Prestige چهار چرخ محرک 38000 دلار اعلام شده است. فکر می کنید در صورت ورود این مدل ها به کشورمان با چه قیمتی به دست مصرف کننده نهایی برسند؟

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قدرت نمایی کیا اسپورتیج 2023 در آفرود (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز