اسرار تولید گوشی موبایل در کارخانه سامسونگ گلکسی (ویدیو)

لست سکند

همگی ما به طور روزمره از تلفن های هوشمند استفاده می کنیم ولی هرگز به این فکر نیفتاده ایم که آن ها چگونه ساخته می شوند؟ واقعیت این است که تلفن های هوشمند روی درخت سبز نمی شوند و ساختن آن ها خط تولید بسیار پیشرفته ای دارد که نیازمند صدها نفر کارمند و کارگر است که باید با دقت فراوان کار کنند و این صنعت را بچرخانند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که خط تولید گوشی های سامسونگ گلکسی را نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، اولین گام برای تولید یک گوشی هوشمند طراحی آن است. این کار بسیار وقت گیر است و به دقت زیادی احتیاج دارد. وقتی این مرحله با موفقیت انجام بگیرد نوبت به مرحله بعدی است. در مرحله بعد واحد مهندسی الکترونیک عواملی مانند قدرت پردازش و مقدار حافظه برای گوشی طراحی شده را مشخص می کند. تعیین نمایشگری که با توانایی های باتری هماهنگی داشته باشد نیز بر عهده این واحد است.

پس از این که عملکرد این اجزا در کنار یکدیگر مورد آزمایش قرار گرفت مرجله بعد آغاز می شود. در این مرحله واحد نرم افزار سیستم عامل را بر روی تلفن نصب می کند. این مرحله بسیار حساس است و سخت افزار باید با نرم افزار هماهنگی لازم را داشته باشد. سپس اجزا سخت افزاری در مقابل رطوبت و دیگر عوامل تست می شوند. نرم افزار نیز مورد آزمایش قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود همه اپلیکیشن ها و اطلاعات ذخیره شده به درستی کار می کنند. در مرحله بعد برای تولید انبوه گوشی تصمیم گیری می شود و روی خط تولید می رود. درآخر نیز محصول نهایی بسته بندی شده و به دست مصرف کننده می رسد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز