مرسدس بنز 900 اسب بخاری که اجازه ورود را به شهر ندارد (ویدیو)

لست سکند

مرسدس بنز برابوس اولین ابرخودرو چهار نفره اش که با سبک و سیاق خودروهای باگی تولید شده است را با نام برابوس 900 کرالر (BRABUS 900 CRAWLER) معرفی کرده است. گفتنی است این ابرخودرو که فقط به منظور آفرودهای تفریحی طراحی و تولید شده است مجوز عبور در خیابان را ندارد و فقط می توان با آن به دل دشت و بیابان زد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که حرکات تماشایی برابوس 900 کرالر را در دل کویر نمایش می دهد.

 

به گزارش کاماپرس، ابرخودرو برابوس 900 کرالر فقط با تعدادی بسیار محدود تولید خواهد شد و فقط 15 دستگاه از آن ظرف سه سال آینده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. قلب تپنده ابرخودرو جدید برابوس یک موتور هشت سیلنر خورجینی است که به دو توربوشارژر مجهز است که می تواند 900 اسب بخار نیرو و 1250 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس 9 سرعته قرار می گیرد که نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. تعویض دنده ها هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی از طریق پدل شیفترهایی که پشت غربیلک فرمان تعبیه شده اند امکان پذیر است.

راز آسمان پایتخت

این ابرخودرو قدرتمند که 2065 کیلوگرم وزن دارد می تواند ظرف 3.4 ثانیه سرعتش را از حالت سکون به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. البته به خاطر وجود تایرهای آفرودی حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 160 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “مرسدس بنز 900 اسب بخاری که اجازه ورود را به شهر ندارد (ویدیو)

  1. علی جون لاری گفته:

    عوضش ما میریم بهشت.این کفار هم میرن جهندم!دنیا دو روزه که یه روزشم بین التعطیلینه.اما اون دنیا ابدیه.خخخ خخخ

  2. امید جلالی گفته:

    ما پرایدی داریم سیم ثانیه باهاش میریم پیش خدا
    اینا تو شن وماسه میلولن خاک میخورن پز میدن
    برید بابا بزارید باد بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز