چانگان یونی وی ؛ زیباترین ماشین چینی که تاکنون دیده‌اید (ویدیو)

به احتمال بسیار زیاد چانگان یونی وی (UNI-V) زیباترین سدان چینی است که تا به حال به چشم تان خورده است. این سدان واقعاً هم زیباست و از شمایلی شیک و اسپرت بهره می برد، طرح جلو پنجره آن نیز بسیار جذاب است. ولی سوال اینجاست که آیا چانگان در طراحی این خودرو از آیودی A7 الهام گرفته است؟ در ادامه ویدیویی تماشا خواهیم کرد و در آن نگاهی دقیق تر به یونی وی خواهیم انداخت.

 

به گزارش کاماپرس، یونی (UNI) یکی از خطوط تولید کمپانی چانگان است که با طراحی های تند و تیز و موتورهای قدرتمند، جذب مخاطبان جوان را هدف قرار داده است. نخستین سدانی که در خط تولید یونی قرار گرفته یونی وی است که در دو نسخه به بازار عرضه می شود: چانگان یونی وی اسپرت (به رنگ خاکستری) و چانگان یونی وی پرمیوم (به رنگ آبی). البته طراحی کلی هر دو نسخه یکسان است ولی نسخه اسپرت از جزییاتی اسپرت برخوردار است و سپر آن نیز قدری تفاوت دارد. رنگ خاکستری مات و رینگ های سیاه رنگ به صورت استاندارد کارخانه ای برای نسخه اسپرت ارائه می شوند. البته رنگ آبی نسخه پرمیوم نیز زیبایی خاص خودش را دارد.

در مورد موتور نیز باید گفت هر دو نسخه از یک پیشرانه بهره می برند که یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژری است که می تواند 188 اسب بخار نیرو و 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته DCT  قرار می گیرد که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند. حداکثر سرعت برای هر دو نسخه 205 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز