شاسی بلند چینی گریت وال شنشو 2022 ؛ پرقدرت و جوان پسند (ویدیو)

لست سکند

گریت وال هاوال میتیکال بیست (با نام چینی شنشو) خودرو شاسی بلند جدیدی است که به تازگی و در سال 2022 توسط کمپانی چینی گریت وال به بازارهای جهانی معرفی شده است و انتظار می رود با استقبال خوبی مواجه بشود. در ادامه ویدیویی از این شاسی بلند تازه وارد را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، هاوال میتیکال بیست (Mythical Beast) مدل 2022 که نام چینی آن شنشو (به معنای هیولای افسانه ای) است با دو موتور متفاوت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. یکی موتور 1.5 لیتری توربو که  184 اسب بخار نیرو و 275 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و دیگری یک موتور 2 لیتری توربو که قادر است 224 اسب بخار نیرو و 350 نیوتن متر گشتاور تولید نماید، هر دو موتور نیز در کنار یک گیربکس 7 سرعته و دوکلاچه قرار می گیرند. تیپ های پایه دیفرانسیل جلو و تیپ های بالاتر دو دیفرانسیل هستند.

طراحی جسورانه و پر هیبت این شاسی بلند بسیار چشمگیر است و در نمای روبرو با یک جلو پنجره عریض و سرتاسری  به همراه شبکه ای خاص مواجه هستیم که چراغ های اصلی در دو طرف بالای آن قرار گرفته اند. در نمای عقب چراغ ها بیش از هر چیزی دیگری خودنمایی می کنند. بادشکن ، چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر نیز به خوبی جانمایی و کار گذاشته شده اند.

راز آسمان پایتخت

داخل کابین گریت وال میتیکال بیست نیز طراحی به روزی دارد و به منظور ایجاد فضایی اسپرت و پرجان از ترکیب رنگ های مسی و خاکستری استفاده شده است. به نظر می رسد در صورت ورود این خودرو به کشورمان با استقبال خوبی روبرو بشود و رقیب سرسختی برای هیوندای سانتافه باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز