شاسی بلند لوکس و خانوادگی هیوندای پالیسید 2023 رونمایی شد (ویدیو)

به تازگی شاسی بلند لوکس هیوندای پالیسید 2023 در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد و همه را تحت تأثیر قرار داد. این طور که پیداست طراحان کمپانی هیوندای عزم خودشان را جزم کرده اند تا گوی سبقت را از رقبا بربایند. استادان طراحی روی هر نقطه ای از این خودرو با دقت کار کرده اند و فلسفه شان “طراحی محض خاطر طراحی” بوده است. در ادامه ویدیویی از این شاسی بلند زیبا و خانوادگی را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، هیوندای پالیسید از زمان عرضه اش در سال 2020 پرچمدار محصولات هیوندای بوده است و اکنون هیوندای طراحی آن را به روز کرده و به آن چهره ای متهورانه تر داده است، طراحی داخلی آن نیز مورد بازنگری قرار گرفته و به آخرین ابزارهای مدرن مجهز شده است.

هیوندای پالیسید 2023 به یک موتور شش سیلندر 3.8 لیتری مجهز است که 291 اسب بخار نیرو و 355 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس از نوع هشت سرعته اتوماتیک است و نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند. البته این خودرو را می توان هم به صورت دیفرانسیل جلو و همه به صورت دو دیفرانسیل خریداری کرد.

تجهیزات ایمنی هیوندای پالیسید 2023 نیز بیشتر شده است و کیسه هوای جانبی صندلی های عقب اکنون به صورت استاندارد ارائه می شوند. سیستم های دستیار راننده مانند سیستم هشدار برخورد از جلو، کروز کنترل تطبیقی، دستیار رانندگی در بزرگراه و سیستم پارک خودکار نیز از دیگر تجهیزات مدرنی است که در این خودرو به چشم می خورند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : هیوندای
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز