بی ام و x7 مدل 2023 با چهره ای جذاب و عضلانی به بازار می آید (ویدیو)

لست سکند

پرچمدار شاسی بلندهای بی ام و که پنج سال از عرضه آن به بازارهای جهانی می گذرد در سال 2023 با طراحی جدید، موتور بازنگری شده و قدرت بیشتر در اختیار هوادارانش قرار خواهد گرفت. در ادامه ویدیوی شاسی بلند بی ام و x7 مدل 2023 پرطرفدار را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، بی ام و X7 جدید که قرار است اواخر سال روانه بازار بشود، در دو مدل xDrive40i و M60i عرضه خواهد شد. مدل اول مجهز به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی است که دو توربوشارژر دارد و می تواند 375 اسب بخار نیرو تولید کند. مدل M60i، از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی بهره می برد که دارای دو توربوشارژر است و می تواند 523 اسب بخار نیرو تولید کند. گفتنی است در آینده موتور بسیار قدرتمند Alpina XB7 نیز از راه خواهد رسید که 630 اسب بخار نیرو تولید می کند.

تغییراتی که روی مدل 2023 صورت گرفته است عبارتند از: ظاهر جدید و زیبای عقب از نمای کناری، به کارگیری فناوری های جدید در داخل کابین، و ارتقاء موتورهای شش سیلندر خطی و هشت سیلندر خورجینی.

بی ام و X7 مدل 2023 در ده ها رنگ متنوع در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که شامل پرداخت هایی متالیک و مات نیز می شوند. مدل M60i که با لوگو M بر روی جلو پنجره شناخته خواهد شد به کیت بدنه و چرخ های 22 اینچی مجهز است. تایرها نیز از نوع تابستانی خواهند بود.

راز آسمان پایتخت

بنا به گفته کمپانی بی ام و مدل Alpina XB7 اوایل سال آینده به بازار خواهد آمد و انتظار می رود قیمت پایه آن 145000 دلار باشد. فکر می کنید چنانچه این خودرو در کشور ما عرضه بشود قیمت آن در چه حدودی خواهد بود؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز