ماشین جدید مرسدس بنز رکورد 1000 کیلومتر را زد (ویدیو)

لست سکند

کمپانی مرسدس بنز با ارائه خودرو VISION EQXX استاندارد جدیدی در زمینه برد خودروهای برقی وضع کرده است. این خودرو درست همان چیزی است که یک خودرو لوکس و کم مصرف برقی باید باشد. برد این قهرمان بازدهی و کم مصرفی، با فقط یک بار شارژ به 1000 کیلومتر می رسد، معنایش این است که در هر 100 کیلومتر کمتر از 10 کیلووات بر ساعت برق مصرف می کند. در ادامه ویدیوی خودروی جدید مرسدس بنز را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، این دستاورد بزرگ به لطف طراحی خاص بدنه و آیرودینامیک منحصر به فرد این خودرو به دست آمده است. در واقع، VISION EQXX نماینده خودروهای برقی است که مرسدس بنز در آینده تولید خواهد کرد که بسیار سبک خواهند بود، نوآوری هایی در مورد باتری آن ها صورت خواهد گرفت و از مواد جدیدی نیز در آن ها استفاده خواهد شد.

از طرفی، مرسدس بنز در زمینه طراحی داخلی نیز مسیرهای نوینی باز کرده است. در داخل کابین طیف وسیعی از مواد با دوام به کار گرفته شده است، از قارچ گرفته تا بامبو، کاکتوس و ابریشم گیاهی. این امر نشان می دهد که بدون استفاده از محصولات جانوری نیز می توان به یک طراحی داخلی لوکس دست یافت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

در واقع، مرسدس بنز VISION EQXX یک میراث است که لوکس بودن مدرن، فناوری پیشرفته و راحتی فوق العاده را به نمایش می گذارد. بر روی سقف آن پنل های خورشیدی نصب شده است تا نیروی تجهیزات های داخلی را تأمین کند. مواد استفاده شده در داخل کابین به طور کامل برگرفته از طبیعت و عاری از بافت های جانوری هستند.

گفتنی است مرسدس بنز VISION EQXX، در محیط واقعی، یک مسافت 1000 کیلومتری بین آلمان و جنوب فرانسه را با موفقیت طی کرده است و رکوردی بی سابقه از خودش به جا گذاشته است. میزان مصرف کم این خودرو یک موفقیت بزرگ در دنیای خودروهای برقی محسوب می شود.

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ماشین جدید مرسدس بنز رکورد 1000 کیلومتر را زد (ویدیو)

  1. حافظ گفته:

    مرسدس نامرد به بی ام دبلیو و آعودی پورش و لامبورگینی و بوگاتی و کوعینگزگ پژو و ریو پاگانی و مازراتی و آلفارومئو و غیره که رحم نکردی حداقل بزار یک تسلا تو زمینه ی خودرو های برقی یا الکتریکی اول باشد چون خودروسازی بزرگ ترین صنعت دنیاست حداقل آمریکا هم بگه ما با تسلامون تو خودروهای الکتریکی اول هستیم رحم له نامرد ولی واقعا شاهکاره ۱۰۰۰ کیلومتر با فقط ۳ ساعت شارژ اینو منظورم ۳ ساعتو تو وبسایت خود دایملر نوشته باید برق کار بیارین و یک پریز ۲۴۰ ولت تو گاراژ یا پارکینگتون براتون نصب کنه که فک نمیکنم هزینش به پول ما بیشتر از ۱ میلیون تومان بشه منظورم اون یک پریز ولی با برق شهری ۱۲۰ ولت ۶ ساعت ونیم طول میکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز