لحظه فرود هواپیمای غول پیکر چینی (ویدیو)

لست سکند

هواپیمای غول پیکر Y-20 که یک هواپیمای باربری نظامی است تا کنون دو بار در فرودگاه بلگراد دیده شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به ویدیوهای داغ خبری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این نشست و برخاست یک مورد بسیار نادر است چون به سختی می توان این گونه هواپیماها را در خارج از مرزهای چین مشاهده کرد. در ادامه ویدئویی شگفت انگیز از این غول آسمان ها را تماشا خواهیم کرد.

به گزارش کاماپرس، بین 3 تا 6 هواپیمای غول پیکر Y-20 پس از این که تجهیزات نظامی به پایگاه هوایی باتاجنیکا منتقل کردند برای سوخت گیری در فرودگاه بلگراد فرود آمده و پس از سوخت گیری راهی چین شدند.

راز آسمان پایتخت

هواپیمای  Y-20 یک هواپیمای غول پیکر ترابری نظامی است که در سال 2006 به طور رسمی رونمایی شد. کد رسمی این هواپیما کونپنگ است. کونپنگ یک پرنده افسانه ای است که می تواند هزاران کیلومتر پرواز کند.

این هواپیما از مواد کامپوزیتی ساخته شده است که به طور کامل در چین تولید می شوند. Y-20 نخستین هواپیمای باربری است که از فناوری رنگ آمیزی سه بعدی استفاده کرده است تا روند تولید سرعت بگیرد و هزینه های ساخت را پایین بیاورد. بنا به گفته طراح ارشد این هواپیما، کوتاه ترین مسافت برای تیک‌آف Y-20 بین 600 تا 700 متر است. نیروی پیشران این هواپیما را موتور Shenyang WS-20 تأمین می کند و Y-20 را قادر می کند حداکثر 66 تن بار را تا مسافت 7800 کیلومتر حمل نماید.

پربازدیدترین ویدئوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “لحظه فرود هواپیمای غول پیکر چینی (ویدیو)

  1. Ali گفته:

    حالا یکی بگه این هواپیما از آسمان کدام کشورها عبور نموده است ؟ اگر این کشورها اجازه عبور هواپیمای نظامی داده اند پس احتمالا هماهنگی هایی از قبل صورت گرفته و در جریان بوده اند .

  2. کوروش گفته:

    باید کشور چین رو تمام دنیا تحریم کنند و هیچ مواد خامی مثل اهن و کروم و مس
    و….بهش ندهند که دیگه مواد اولیه صنایع و کارخانجات صنعتی و نظامی و…..همه اقتصادش بخوابه.این تنها راه مبارزه با این اژدهای همه چیز خور است ولا تمام دنیا رو با پول میخره.بیچاره مردم اکراین که گرفتار کشورگشایی پوتین قصاب و حیوان شده اند

  3. یاسین گفته:

    سلام به کشور ایران توصیه میکنم ۲۵فروند هواپیمای قول پیکرY20از کشور چین خریداری نماید.که ضروری است ضرورت دارد بخریدتا قیمت حابجایی با تعداد نفرات بالا بیاد پایین

  4. علی گفته:

    اونکه طرفدار اوکراینه واقعا سطح نگری بدون در نظر گرفتن خیانتهای روسیه شوروی الان باید از روسیه دفاع کرد اکراین یه کشوریست طی سالیان تو سازمان ملل علیه ایران بوده تو تحریم همراه امریکاس دوما جنگ الان امریکا انگلیس با روسیه است هرجا امریکای تحریم کن باشه باید نابودش کرد و اگه روسیه شکست بخوره تو سوریه نیروهای ایرانین کشته میشن تو دنیا دو سه ابرقدرت بهتراز یکیه اگه حمایت روسیه نباشه ضرر ایران خیلیه خیلی ضمنا چینیا جاسوسی فناوری میکنن برا کشورشون ما … جاسوسی نابودی کشورمون میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز