نیسان پاترول 2022 ؛ شاسی بلند قلدر برای جوان ها (ویدیو)

نیسان پاترول مدل 2022 در همان نگاه اول نشان می دهد که با یک پاترول جدید و قدرتمند روبرو هستیم. جلو پنجره جدید بر قدرت این ماشین جدید تأکید می کند، رینگ های فولادی جدید نیز از پرداختی عالی برخوردارند. به جرأت می توان گفت هر سانتیمتر از نیسان پاترول 2022 به گونه ای طراحی و ساخته شده است تا لذت رانندگی را دوچندان کند. طراحی داخلی نیز با توجه خاص بر جزئیات، برای هر سرنشینی بسیار با کلاس جلوه خواهد کرد. در ادامه ویدئوی نیسان پاترول مدل 2022 را تماشا می کنیم.

ویژگی های فنی نیسان پاترول 2022

به گزارش کاماپرس، این خودرو از یک موتور 8 سیلندر خورجینی بهره می برد که 400 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، این موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. گفتنی است که همه مدل های نیسان پاترول 2022 چهار چرخ محرک هستند.

این خودرو یک باک 140 لیتری دارد و میزان مصرف سوخت آن در هر 140 کیلومتر 14.4 لیتر اعلام شده است. حداکثر توان یدک کشی نیسان پاترول مدل 2022 نیز حدود 3500 کیلوگرم است. لازم به ذکر است که نسل کنونی نیسان پاترول توسط موسسه ایمنی NACAP مورد ارزیابی قرار نگرفته است، ولی همه مدل های این خودرو به صورت استاندارد به این تجهیزات ایمنی مجهز هستند:
ترمز اضطراری خودکار به همراه سیستم هشدار برخورد از جلو، دستیار نقطه کور، سیستم هشدار عبور از خط، سیستم هشدار ترافیک عقب، کروز کنترل تطبیقی، کیسه هوای جلو، کیسه هوای پرده ای برای هر سه ردیف صندلی، دوربین دید عقب به همراه سنسورهای پارک در جلو و عقب و دوربین دید سرتاسری.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدئوها را ببینید:

 

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز