شاسی بلند ژاپنی هوندا HR-V مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

در رقابت بسیار تنگاتنگ در بازار شاسی بلندهای زیبا و خواستنی، کمپانی ژاپنی هوندا نیز HR-V مدل 2023 را ارتقا داده و با بازنگری کلی در طراحی روانه بازار کرده است. نسل قبلی این خودرو کم و کاستی هایی داشت که باید برطرف می شد تا این شاسی بلند بتواند در برابر رقبا عرض اندام بکند، و حالا در مدل 2023 این کار صورت گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که HR-V مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، HR-V مدل 2023 به طور کامل متفاوت با مدل قبلی به نظر می رسد. این خودرو قرار است در بازار اروپا با یک پیشرانه هیبرید ارائه شود که از هوندا اینسایت و هوندا آکورد قرض گرفته شده است ولی انتظار می رود در بازار آمریکا با همان موتور چهار سیلندر بنزینی سنتی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از آن جایی که هوندا HR-V مدل 2023 با هوندا سیویک جدید از یک پلتفرم مشترک استفاده می کند، در زیر کاپوت آن یا موتور چهار سیلندر 2 لیتری و 158 اسب بخاری را خواهیم دید و یا یک موتور 1.5 لیتری توربو و 180 اسب بخاری. مدل هیبرید نیز کمی بعد به خط تولید خواهد پیوست. این موتورها در کنار یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) قرار خواهند گرفت و نیروی موتورها را به چرخ های جلو منتقل خواهند کرد.

آریاک سفر

کمپانی هوندا به منظور بالا بردن کیفیت سواری و هندلینگ بهتر، در قسمت عقب از یک سیستم تعلیق مستقل استفاده کرده است تا HR-V مدل 2023 در مسیرهای ناهموار مانند دیگر محصولات هوندا خشک و غیرمنعطف نباشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : هوندا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز