پرواز هواپیمای مسافربری در ارتفاع بسیار پایین (ویدیو)

می توان گفت سفرهای هوایی در مجموع امن هستند اما مسافران و همچنین خدمه پرواز باید نکاتی را رعایت کنند تا از ایمنی بیشتری برخوردار باشند. اگر پرواز بر فراز دریاست، باید بدانید جلیقه های نجات کجا قرار گرفته اند تا در صورت نیاز بتوانید از آن ها استفاده کنید. به هر حال لازم است که همیشه به راهنمایی های خدمه کابین به ویژه در مواقع اضطراری عمل کنید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز یک فروند هواپیمای مسافربری ایرباس A319 در ارتفاع بسیار پایین را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایرباس A319 یک هواپیمای مسافربری کوتاه برد تا میان برد است که به دو موتور جت مجهز است و توسط شرکت ایرباس ساخته می شود. این هواپیما بین 124 تا 156 مسافر را حمل می کند و مونتاژ نهایی آن در کشورهای آلمان و چین صورت می گیرد.

در سال 2019 تعداد 1246 فروند هواپیمای ایرباس A319 توسط 108 خط هوایی در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته بود که امریکن ایرلاینز و ایزی جت به ترتیب با 130 و 125 فروند، بزرگترین ناوگان ایرباس A319 را در اختیار داشتند. در سال 2022 تعداد 23 سانحه هوایی که ایرباس A319 نیز در آن ها نقش داشته است گزارش شده ولی در این سوانح هیچ خسارت جانی گزارش نشده است. این هواپیما دارای دو موتور توربوفن است و حداکثر سرعت آن به 870 کیلومتر بر ساعت می رسد.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوئینگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرواز هواپیمای مسافربری در ارتفاع بسیار پایین (ویدیو)

  1. Aviator گفته:

    به این عمل میگویند low go یعنی هواپیما کاملا مماس با باند پرواز بدون عمل نشستن ادامه میده و دوباره اوج میگیره ربطی به پرواز در ارتفاع پست نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز