تیک آف قدرتمند بزرگترین هواپیمای نظامی جهان (ویدیو)

بوئینگ C-17 گلوب‌مستر III یک هواپیمای ترابری بزرگ نظامی است که نیروی هوایی ارتش آمریکا و چند کشور دیگر از آن استفاده می کنند. این هواپیمای پهن پیکر و چهار موتوره می تواند محموله های بزرگ، تجهیزات و سربازان را در شرایط نامساعد و به مقصد باندهای فرود کوچک در هرجای جهان حمل کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که برخاستن این هواپیمای بزرگ از فرودگاه زوریخ را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوئینگ C-17 گلوب‌مستر III می تواند مأموریت های تاکتیکی نظامی و همچنین مأموریت های امدادرسانی بشردوستانه را به خوبی انجام بدهد. این هواپیما در عملیات لجستیک جنگ افغانستان و جنگ عراق نقش مهمی داشته و علاوه بر آن به امدادرسانی به زلزله زدگان هائیتی در سال 2010 و سیل پاکستان در سال 2011 نیز حضوری فعال داشته است.

نیروی پیشران بوئینگ C-17 گلوب‌مستر III را چهار موتور توربوفن تأمین می کنند که هر کدام از آن ها قادر است 180 کیلونیوتن نیرو تولید کند. این هواپیما برای انجام عملیات باربری فقط به سه نفر نیاز دارد: خلبان، کمک خلبان و متصدی بارگیری، و می تواند خودروهای زرهی نظامی، کامیون ، تریلر و همچنین محموله هایی در بسته بندی های بزرگ را با خود حمل کند.

آریاک سفر

بوئینگ C-17 گلوب‌مستر ظرفیت بارگیری 85.5 تن بار را دارد و بسته به مدل آن می تواند مسافتی بین 4400 تا 5200 کیلومتر را بپیماید. سرعت این هواپیما به 830 کیلومتر بر ساعت می رسد و می تواند 102 چترباز را در خودش جا بدهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بوئینگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “تیک آف قدرتمند بزرگترین هواپیمای نظامی جهان (ویدیو)

  1. بهزاد گفته:

    پرهام برو یه خورده درمورد صنعت هواپیمایی کشور آمریکا تحقیق کن بعد نظر بده.نسخه کپی کرده از ایلیوشین روسیه😆😆روسیه که عددی نیست دربرابر آمریکا در زمینه صنعت هواپیما مخصوصا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز