فرود ناموفق هواپیمای مسافربری و پرواز مجدد از روی باند (ویدیو)

لست سکند

با این که پرواز کردن یکی از امن ترین روش های سفر است، با این حال همیشه احتمال وقوع خطراتی وجود دارند. اتفاق های ناگوار ممکن است در اولین و یا آخرین دقایق سفر هوایی رخ بدهند و مانورهای فرود آمدن و برخاستن هواپیما را به برای خدمه و مسافران هواپیما بسیار خطرناک کنند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود ناموفق یک هواپیمای مسافری را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هشتاد درصد از سوانح هوایی در سه دقیقه نخست بعد از تیک آف و یا در هشت دقیقه آخر قبل از فرود آمدن رخ می دهد، پدیده ای که کارشناسان علوم هوایی نام “مثبت سه منفی هشت” را روی آن گذاشته اند.

مطالعه ای که توسط شرکت بوئینگ صورت گرفته است نشان می دهد که 48 درصد از حوادث هوایی کشنده ای که بین سال های 2007 تا 2016 در سراسر جهان رخ داده است در هنگام اوج گیری نهایی و یا هنگام فرود بوده است. با این که اوج گیری و فرود آمدن کمتر از پنج درصد از سفر هوایی را تشکیل می دهند ولی خطرناک ترین زمان برای هواپیماها به شمار می آیند.

راز آسمان پایتخت

بیشترین عواملی که هنگام برخاستن و فرود باعث بروز حادثه می شوند عبارتند از: برخورد هواپیما با کارکنان و یا خودروهای مستقر روی باند، هوای نامساعد، برخورد دو هواپیما به یکدیگر روی باند و در نهایت فرود بد و صدمه رسیدن به مسافران در داخل هواپیما.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز