تست سرعت پژو 206 در آلمان (ویدیو)

پژو 206 یک خودرو کوچک از سمگنت B است که توسط خودروساز فرانسوی پژو طراحی و در سال 1998 میلادی روی خط تولید قرار گرفته است. این خودرو که جایگزین پژو 205 شده بود در تیپ های مختلفی به بازار اروپا و چند کشور دیگر عرضه و با استقبال گسترده ای مواجه شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تست سرعت این هاچ بک جوان پسند را در کشور آلمان نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پژو 206 پرفروش ترین محصول از شرکت پژو است و تا زمان خاتمه تولیدش در اروپا در سال 2012، بیش از 8 میلیون دستگاه از آن به فروش رفته بود این خودرو هنوز هم توسط شرکت ایران خودرو در کشور مان تولید می شود و به این ترتیب از طرف مجله اتوکار (Autocar) به سیزدهمین خودرویی در جهان تبدیل شده است که فقط با یک نسل، طولانی ترین مدت حضور در بازار را داشته است.

پژو 206 در اصل به عنوان یک هاچ بک به بازار عرضه شد که از موتورهای 1.1، 1.4، و 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور 1.9 دیزل بهره می برد. نسخه سدان چهار درب این خودرو که توسط شرکت ایران خودرو توسعه یافت در اواخر سال 2005 میلادی روانه بازار گردید و در کشور های ایران، آفریقای شمالی، چین، روسیه، رومانی، ترکیه و بلغارستان در اختیار مشتریان قرار گرفت است.

آریاک سفر

گفتنی است تیپ پنج محبوب ترین تیپ پژو 206 است و از همه آپشن ها بهره می برد. این تیپ به لطف موتور قوی و کم مصرف و آپشن های متنوع هنوز نیز توانسته است محبوبیتش را در بازار حفظ کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : پژو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “تست سرعت پژو 206 در آلمان (ویدیو)

  1. elyar:/ ☻ گفته:

    خوب بود ولی به قدر شوتی نمیرسه این ماشین چند تا رفت😂😂😂۱۷۰ کیلومتر ولی پژو پارس elx سرعتش۲۶۰کیلومتر در ساعت اونم شوتی بابا بس کن🤙🤙

  2. سیروس گفته:

    این 206 rc هست صفر تا صد رو ۷.۶ دهم ثانیه میزنه اینقدر ازین پارس و زانتیا نگید سلطان چیه بهشون لقب میدید مردم جو گیر میشن زرتی گاز میدن تو این جاده های نا ایمن و ماشینهای بی کیفیت سلطان فقط ماشینای آمریکایی و ژاپنی و آلمانی

  3. ARYAPS گفته:

    واقعا راست میگی شماها موتور زانتیا رو دزدیدین گذاشتین رو پرشیا البته من طرفدار هردو ماشینم خودمم پرشیا دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز