چری آریزو 8 مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

به نظر می رسد سدان جدید شرکت چری از یک طراحی کامپیوتری بهره می برد که برای خودرویی کلاسیک ارائه شده است و از همه خودروهای این سگمت سرنخی در خودش دارد. در هر صورت نتیجه کار کاملاً رضایت بخش است و تلاش زیادی شده است تا همه را به سوی خودش جذب کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که چری آریزو 8 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، از آن جایی که بازار خودرو چین با سرعتی بیشتر از سایر کشورها در حال برقی شدن محصولات است، این امکان وجود دارد که چری آریزو 8 مدل 2023 آخرین نسخه از یک سدان کلاسیک با موتور بنزینی باشد.

آریاک سفر

چری آریزو 8 مدل 2023 یک سدان مدرن است که ظاهر زیبا و طراحی خوبش با قدرت و مدرنیسم تلفیق شده است. این خودرو یکی از مدرن ترین سدان هایی است که در خط تولید کمپانی چری قرار گرفته است و از طراحی داخلی و خارجی خوبی بهره می برد. در مورد قدرت و عملکرد این خودرو باید گفت که با دو نوع موتور مختلف به بازار عرضه خواهد شد. نخستین گزینه یک موتور 1.6 لیتری توربو است که 194 اسب بخار نیرو و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک نسخه قوی تر اسپرت نیز وجود دارد که به موتور 2 لیتری توربو مجهز است و قادر است 250 اسب بخار نیرو و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند. هر دو موتور در کنار یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه قرار می گیرند که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چری آریزو 8 مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

  1. م.ا گفته:

    شما چرا آدم نمیشید همش چینی اونم با سه برابر قیمت واقعی.مگه تو همین آسیا خودروهای معتبر دیگه ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز