دانگ فنگ با یک مینی ون جدید به بازار می آید (ویدیو)

در پشت طراحی عجیب مینی ون دانگ فنگ فورتینگ یات، یک خودرو بسیار کاربردی قرار دارد که بسیار متفکرانه ساخته شده است. شرکت دانگ فنگ آن را یک خودرو خانوادگی می داند و حتی خانواده های پرجمعیت نیز در آن کاملاً راحت خواهند بود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این محصول جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاما پرس، اندازه و شکل و ترکیب  مینی ون دانگ فنگ فورتینگ یات شباهت زیادی به مینی ون فورد گلکسی دارد و به چراغ های ال ای دی، رینگ های 18 اینچی و سیستم ورود بدون کلید مجهز است. از دیگر آپشن های آن می توان به سقف پانوراما و تودوزی دو رنگ اشاره کرد.

کابین داخلی مینی ون دانگ فنگ فورتینگ یات دارای هفت صندلی در سه ردیف است و از چرم برای روکش صندلی ها استفاده شده است. در تیپ های فول آپشن تر روکش صندلی ها از جنس ناپا هستند و صندلی های ردیف دوم دارای تنطیمات برقی، تهویه، گرمکن و ماساژور هستند. این برای این ردیف میزهای تاشو نیز در نظر گرفته شده است.

راز آسمان پایتخت

دانگ فنگ فورتینگ یات، یک خودرو تمام برقی و یا هیبریدی نیست و تأمین نیروی پیشران آن بر عهده یک موتور 1.5 لیتری توربو گذاشته شده است که ساخت میتسوبیشی است و 197 اسب بخار نیرو تولید می کند. این موتور نیروی خود را از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می کند و حداکثر سرعت مینی ون دانگ فنگ فورتینگ یات را به 180 کیلومتر بر ساعت می رساند.

این مینی ون در بازار چین با قیمتی بین 18500 دلار تا 23500 دلار عرضه می شود. از نظر شما در صورت عرضه این خودرو در کشورمان در چه بازه قیمتی به دست مصرف کننده خواهد رسید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : دانگ فنگ موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز