چری تیگو 8 پرو 2022 ؛ یک شاسی بلند چینی خوش چهره (ویدیو)

لست سکند

در ماه مه سال 2022 شرکت خودروسازی چری، تیگو 8 پرو را به صورت رسمی معرفی کرد. نمای ظاهری مدل جدید شاسی بلند تیگو 8 پرو جوان پسند و پویاست، و ساختار آن نیز پر و پیمان تر شده است. امکان انتخاب تیپ های پنج نفره و هفت نفره و موتورهای 1.6 و 2.0 لیتری توربو نیز برای خریداران وجود دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که این شاسی بلند جدید را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 8 پرو که در صدر شاسی بلندهای کمپانی چری قرار می گیرد، در نمای ظاهری ورودی های هوایش بزرگتر شده اند و جلوپنجره نیز از ساختاری دات ماتریکس برخوردار شده است. چراغ های جلو با جلوپنجره یکپارچه شده اند و به یک نوار کرومی متصل هستند که در طول جلو پنجره امتداد یافته است.

راز آسمان پایتخت

چری تیگو 8 پرو با چند نوع موتور در اختیار مشتریان قرار می گیرد. موتور استاندارد یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو است که 183 اسب بخار نیرو و 275 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه قرار می گیرد. گفتنی است که یک مدل PHEV از چری تیگو 8 پرو نیز به بازار عرضه شده است. این مدل به موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو مجهز است که 155 اسب بخار نیرو و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، دو موتور برقی نیز به کمک این پیشرانه می آیند که هر کدام به ترتیب 34 و 54 اسب بخار نیرو تولید می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز