لحظه پرواز تویوتا لندکروزر (ویدیو)

سیستم تعلیق یا فنربندی بخشی از ساختار یک خودرو است و موجب می شود نوسانات ناشی از حرکت خودرو بر روی سطوح ناهموار به اتاق و در نتیجه به سرنشینان منتقل نشود. یک سیستم تعلیق خوب علاوه بر این که راحتی و آرامش برای سرنشینان به همراه می آورد به ثبات و پایداری خودرو در جاده هم کمک زیادی می کند و در حفظ چسبندگی و تعادل آن نقش مهمی دارد. از دیگر وظایف سیستم تعلیق می توان به تحمل وزن خودرو، جذب ضربات وارده، حفظ موقعیت چرخ ها، بالا بردن فرمان پذیری، افزایش پایداری و حفظ تماس چرخ ها با سطح جاده اشاره کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که عملکرد فوق العاده سیستم تعلیق در تویوتا لندکروزر را به خوبی نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا لندکروزر از خودروهای دو دیفرانسیل و مجهز به سیستم چهار چرخ محرک است و توسط شرکت ژاپنی تویوتا تولید می شود. این خودرو به علت برخورداری از دو دیفرانسیل و همچنین سیستم تعلیق عالی، توانایی زیادی در آفرود دارد.

آریاک سفر

تویوتا لندکروزر یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت تویوتا است و تاکنون چندین نسل از آن به بازار عرضه شده است. نسل اول تویوتا لندکروزر در سال 1951 به بازارهای جهانی عرض شد و در حال حاضر نسل پنج آن در بازار حضور دارد. استحکام، کیفیت بالای ساخت و خدمات پس از فروش عالی شرکت تویوتا باعث محبوبیت این شاسی بلند قدرتمند در سرتاسر جهان شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “لحظه پرواز تویوتا لندکروزر (ویدیو)

  1. امید ب گفته:

    سلام بر خوبان
    یکی از آرزوهای من داشتن یک تویوتا لندکروز هست
    به امید روزی که همه به آرزوهاشون برسن
    الهی آمین

  2. محمد از آبادان گفته:

    عزیزان ، حرص چی را میزنید
    ما تولید ملی داریم به اسم سمند که هر ۵۰ هزارتا با تعویض تسمه تایم باید کل سرسیلندر راعوض کنیم و ماشینت صفر میشه تویوتا که همیشه صفر نمی‌مونه.
    لعنت اللّه علي القوم الظالمين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز