کیا سراتو مدل 2022 ؛ هر آنچه جوانان به آن نیاز دارند (ویدیو)

کیا سراتو همیشه به یادمان می آورد که با هزینه ای کمتر هم می شود از مزایای بیشتری برخوردار شد. کیا سراتو مدل 2022 از چهره ای تازه برخوردار شده و سپرهای جلو و عقب، جلو پنجره، چراغ ها و طراحی رینگ ها به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفته اند و همه تیپ های این خودرو به صورت استاندارد به سیستم هشدار عبور از خط و کروز کنترل تطبیقی مجهز شده اند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا سراتو 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا سراتو مدل 2022 در تیپ های FE ، LXS،GT-Line و GTبه بازار عرضه شده است که تیپ GT از همه تیپ ها اسپرت تر و قوی تر است. این تیپ به یک موتور چهار سیلندر توربو مجهز است که 201 اسب بخار نیرو تولید می کند و شتاب بیشتری دارد. گیربکس استاندارد یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) است ولی برای دوستداران گیربکس های دستی، گیربکس هفت سرعته یا شش سرعته دستی نیز قابل خریداری است.

کیا سراتو 2022 سواری راحت و با کیفیتی دارد و تیپ هایی که از موتور ضعیف تر و گیربکس اتوماتیک بهره می برند مصرف بنزین بسیار کمی دارند. کیا سراتو در سیکل ترکیبی فقط 8.29 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین مصرف می کند و اینجاست که می تواند در برابر رقبایش عرض اندام کند.

قیمت تیپ پایه FE حدود 20145 دلار و قیمت تیپ GT در حدود 24545 دلار اعلام شده است. در صورت ورود این خودرو به کشورمان حدس می زنید در چه بازه قیمتی به دست مصرف کنندگان برسد.

آریاک سفر

سعادت رنت

شرکت سعادت رنت با در اختیار داشتن انواع خودروهای لوکس و به روز لذت سواری با خودروهای اسپرت و جوان پسند را برای علاقه مندان فراهم کرده است. اجاره سراتو در کیش، تهران، شیراز و سایر نقاط ایران فرصتی برای طرفداران این خودروی محبوب است تا سواری با جدیدترین مدل آن را به خاطر بسپارند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنتکیا موتورز
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز