مازراتی از ماشین سوپر اسپرت و جدید خود رونمایی کرد (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مازراتی MC20 Cielo یکی از آن خودروهایی است که عملکرد یک سوپر اسپرت را به معنای واقعی در خودش دارد و چنان سواری دلنشینی در اختیار سرنشینانش می گذارد که مشابهش پیشتر دیده نشده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مازراتی MC20 چلو را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی مازراتی به محصول جدیدش نامی بسیار خاص داده است. MC به معنای مازراتی کورسه (مسابقه ای) است، عدد 20 نمایانگر سال 2020 است که برند مازراتی وارد عصر جدیدی شد و Cielo (با تلفظ چلو و به معنای آسمان) نشانگر این واقعیت است که این مدل ویژه لذت بردن از سواری در جاده و فضاهای باز است.

مازراتی MC20 Cielo به موتور انقلابی و شش سیلندر Nettuno مجهز است و آمیزه بسیار کاملی است از اسپرت بودن و لوکس بودن. این خودرو به یک سقف شیشه ای بسیار نوآورانه مجهز است که کنار می رود و بین مازراتی و آسمان لایتناهی پیوند برقرار می کند. جالب است که باز شدن یا بسته شدن این سقف شیشه ای فقط 12 ثانیه طول می کشد.

مازراتی MC20 Cielo به گونه ای طراحی شده است که در کمال باشد. علاوه بر رنگ آمیزی بسیار خاص متالیک و سه لایه ای، درب های بال قویی، استفاده گسترده از فیبر کربن و رینگ های زیبا، از تجهیزات ایمنی زیادی نیز بهره می برد. در کنار سنسورهای پارک خودکار، دوربین دید عقب و سیستم هشدار نقاط کور، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم اطلاع رسانی تابلوهای راهنمایی و یک دوربین 360 درجه ای نیز در آن تعبیه شده اند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : مازراتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز