بی ام و سری 7 مدل 2023 ؛ سدان لوکس و پرافتخار (ویدیو)

بی ام و سری 7 مدل 2023 به میدان آمده است تا دنیا فراموش نکند این سدان لوکس همچنان پرچمدار محصولات بی ام و است. این سدان از زبان طراحی جدید بی ام و بهره می برد و آکنده از تجهیزات جدید و کاربردی است. کمپانی بی ام و معتقد است نسل جدید خودروهایش کسانی که به دنبال نهایت لوکس بودن و آخرین فناوری ها هستند را به سوی خودشان جذب خواهند کرد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بی ام و سری 7 مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بی ام و سری 7 مدل 2023 به طور جدی قصد رقابت با مرسدس بنز کلاس S، آیودی A8  و بنتلی Flying Spur  را دارد. به نظر می رسد رقابت سختی است و رقبا از هم اکنون بر خود خواهند لرزید چون بی ام و سری 7 جدید فناوری هایی را ارائه داده که تاکنون در جایی دیده نشده است.

آریاک سفر

این خودرو قرار است با چند نوع موتور مختلف در اختیار مشتریان قرار بگیرد. تیپ پایه 740i به یک موتور شش سیلندر 3 لیتری مجهز است که 375 اسب بخار نیرو دارد و آن را به چرخ های عقب منتقل می کند، در حالی که مدل هشت سیلندر 760i فقط به صورت چهار چرخ محرک xDrive به بازار عرضه شده است. موتور 4.4 لیتری و دو توربوشارژری این مدل 536 اسب بخار قدرت دارد و در مقایسه با مدل پایین تر 750i حدود 13 اسب بخار قوی تر است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز