سریع ترین بی ام و جهان رونمایی شد (ویدیو)

بی ام و  M4 CSL مدل 2023 به طور خاص برای پیست طراحی شده  و ویژه کسانی  است که می خواهند پرشور و هیجان رانندگی کنند. وزن پایین و ویژگی های فنی این خودرو نشان می دهد که آن قدر سریع و خشن است که شاید همه کس را به سوی خودش جذب نکند. در ادامه ویدیویی تماشا خواهید کرد که بی ام و  M4 CSLمدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیروی پیشران این بی ام و قدرتمند را یک موتور شش سیلندر 3 لیتری توربو تأمین می کند که قادر است 543 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید کند. گیربکس نیز از نوع هشت سرعته اتوماتیک است که ضریب دنده هایش برای عملکردی بالا تنظیم شده اند، به این ترتیب، موتور و گیربکس در هماهنگی کامل با یکدیگر به سر می برند.

به اعتقاد کارشناسان، کاهش وزن خودرو به میزان 108 کیلوگرم نیز در دستیابی به چنین نیروی زیادی تأثیرگذار بوده است. کمپانی بی ام و مدعی است این خودرو می تواند ظرف مدت 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد ولی انتظار می رود در صحنه عمل، شتاب از آن چه اعلام شده است بیشتر باشد.

آریاک سفر

به منظور پایین آوردن وزن، در قسمت های مختلف این خودرو از فیبر کربن فشرده و تیتانیوم استفاده شده است تا موتور بهتر بتواند قدرت و عملکرد بالای خودش را نشان بدهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز