لوکس ترین ماشین بی ام و؛ M760e را بشناسید (ویدیو)

این شما و این هم خودرو بسیار قدرتمند و جدید بی ام و M760e xDrive: ترکیبی خارق العاده از یک موتور دو توربوشارژری 6 سیلندر و فناوری eDrive. با این خودرو بسیار قدرتمند لذت رانندگی اسپرت را تجربه کنید. در ادامه ویدیوی از این خودرو شگفت انگیز تماشا خواهیم کرد که جزییات بیشتری از آن را به ما نشان می دهد.

به گزارش کاماپرس، بی ام و M760e xDrive جدید یک موتور بنزینی شش سیلندر را در کنار یک موتور E-Boost قرار می دهد که با هم می توانند 571 اسب بخار نیرو تولید کنند و شتاب صفر تا صد آن را به 4.3 ثانیه برسانند. سیستم تعلیق این خودرو نیز به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بهترین عملکرد را داشته باشد.

بی ام و M760e xDrive در حالت برقی در سکوت و بدون تولید آلایندگی حرکت می کند و در مناطق شهری هیچگونه آلودگی ایجاد نخواهد کرد. این خودرو همیشه قابل شارژ شدن است، در منزل از طریق پریز برق و در سفر توسط یک شارژر کوچک که استفاده از آن بسیار آسان است.

در واقع می توان گفت کمپانی بی ام و با ارائه این محصول وارد عصر جدیدی از تولید خودروهای لوکس شده است و این خودروساز موفق و با تجربه با به کار گیری نوآوری هایش لذت رانندگی را دو چندان کرده است. این خودرو ظاهری بسیار مدرن دارد و بر تک تک جزییات داخل و خارج آن با تمرکز کار شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : بی ام و
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “لوکس ترین ماشین بی ام و؛ M760e را بشناسید (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز