پورشه 911 جدید رونمایی شد (ویدیو)

پورشه 911 اسپرت کلاسیک 992 مدل 2022 یکی از چهار محصول جدیدی است که کمپانی پورشه طبق راهبرد “میراث طراحی” به بازار عرضه کرده است.

پورشه 992 اسپرت کلاسیک 550 اسب بخار نیرو دارد و به این ترتیب قوی ترین مدل از پورشه 911 دنده دستی است که تاکنون تولید شده است. البته قرار است فقط 1250 دستگاه از این مدل تولید بشود که احیاء کننده سبک و سیاق پورشه های دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی خواهد بود. در ادامه ویدیویی از این شاهکار جدید کمپانی پورشه تماشا خواهیم کرد.

بدنه پهن و اسپویلر ثابت در عقب به سبک و سیاق پورشه کاررای افسانه ای RS 2.7 ساخته شده و سقف برآمده نیز بر متمایز بودن این پورشه کلاسیک و جدید تاکید می کند.

در کابین داخلی، نقش و نگار زیبای پپیتا روی پنل درب ها و صندلی ها به چشم می خورد، روکش چرمی به رنگ های سیاه و سفید نیز بسیار زیبا است و در تضاد با رنگ بدنه خارجی شکوه خاصی ایجاد می کند.

راز آسمان پایتخت

سیستم تعلیق که مبتنی بر سیستم تعلیق پورشه 911 توربو و پورشه  GTS911 ساخته شده است با یک موتور عملکرد بالا مطابقت خوبی دارد. این سیستم تعلیق به لطف برخورداری از سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM) که به صورت استاندارد عرضه می شود و همچنین استفاده از ضربه گیرها، حتی در سرعت های بالا نیز ناهمواری های مسیر را به خوبی جذب می کند. گفتنی است سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه که به عنوان سیستم تعلیق استاندارد برای پورشه های اسپرت شناخته می شود ارتفاع خودرو را حدود 10 میلی متر پایین تر می آورد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

 

مرتبط با : پورشه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز