چینی ها با این روش 70 میلیون تن هندوانه تولید می کنند (ویدیو)

لست سکند

کشور چین با بیش از 30 میلیون زمین زیر کشت و ارزش صادرات سالانه 290 میلیارد دلار، بزرگ ترین تولید کننده و همچنین بزرگ ترین مصرف کننده هندوانه در دنیاست. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مراحل تولید هندوانه در این کشور پهناور را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میزان صادرات هندوانه چین در سال 2018 از رقم 79 میلیون تن نیز عبور کرده است. طبق آماری که سازمان جهانی غذا به تازگی منتشر کرده است، کشور چین در سال گذشته بیش از 70 میلیون تن هندوانه مصرف کرده، به این ترتیب میزان مصرف سرانه هندوانه به 50 کیلوگرم به ازای هر نفر می رسد.

هندوانه از گذشته های دور یک میوه ارزان در چین بوده است و طبق آمار، یکی از ارزان ترین میوه های پرطرفدار در چین به شمار می آید. این قیمت ارزان به خاطر فراوانی هندوانه در ماه های تابستان میسر می شود که هندوانه ها به طور کامل می رسند و چیده می شوند.

هندوانه ارزان و خوشمزه است و خوردن آن در روزهای گرم تابستان نشاط آور است. آمارها نشان می دهند که پرفروش ترین میوه ها در چین عبارتند از: هندوانه، سیب، انگور، پرتقال، موز، کیوی، هلو، آناناس و مانگو.

راز آسمان پایتخت

محبوبیت هندوانه در چین باعث شده است صنعت عظیمی برای تولید آن شکل بگیرد و همه ساله رویدادهای زیادی با تم هندوانه در این کشور برگزار شود، برای مثال به تازگی در شهر پانگژونگ مسابقه ای با موضوع هندوانه برگزار گردید و یک هندوانه 80.1 کیلوگرمی، عنوان «سلطان هندوانه» را از آن خودش کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز