اشکودا کاروک 2022 ؛ شاسی بلند زیبا و خوش چهره اروپایی (ویدیو)

شاسی بلند اشکودا کاروک 2022 یک نمایش مقتدارانه  از کمپانی اشکودا به شمار می آید که از سابقه ای درخشان نیز برخودار است. این خودرو به اندازه کافی از فناوری بالا و مواد با کیفیت بهره می برد که بتواند در برابر رقابیش عرض اندام کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که اشکودا کاروک 2022 را به شما معرفی می کند.

رای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در بخش بسیار رقابتی شاسی بلندهای خانوادگی و در جایی که هیوندای توسان، نیسان قشقایی و پژو 3008 حضور دارند، اشکودا کاروک مدل 2022 خوش درخشیده است و رتبه بالایی کسب می کند. این برند معتبر متعلق به جمهوری چک، در کاروک مدل 2022 تغییرات زیادی انجام داده است تا آن را قادر به رقابت با همقطارانش بکند.

تغییراتی که در مدل جدید رخ داده است فقط به زیبایی های ظاهری محدود نمی شود و نکات فنی و آیرودینامیکی نیز برای ارتقا عملکرد در نظر گرفته شده اند. آبکاری های صیقلی زیر خودرو به همراه اسپویلر بزرگ عقب و حتی کاورهای آیرودینامیکی بر روی رینگ ها، همگی دست به دست هم داده اند تا مقاومت هوا  و همچنین  مصرف سوخت را حدود 9 درصد کاهش بدهند. این کار علاوه بر کاهش مصرف سوخت، سرعت اشکودا کاروک در بزرگراه را نیز بالا برده است.

آریاک سفر

اشکودا کاروک 2022 با دو نوع موتور بنزینی و سه نوع موتور دیزل در اختیار خریداران قرار می گیرد. موتور پایه یک موتور 1 لیتری TSI است که 108 اسب بخار نیرو تولید می کند و می تواند نیاز بسیاری از مشتریان را برطرف کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز