قدرت نمایی شاسی بلند لکسوس LX500 مدل 2023 (ویدیو)

شاسی بلند لکسوس LX500d مدل 2023 ویژگی هایی را ارائه می دهد که نمایانگر فصل بعدی از کتاب لکسوس هستند، از طراحی عالی اش گرفته تا موتور جدید، فناوری های پیشرفته و عملکردی فوق العاده. این لکسوس جدید چه در شهر باشد و چه در حال عبور از مسیرهای ناهموار سواری بسیار خوب و دلنشین در اختیار سرنشینانش خواهد گذاشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لکسوس LX500d مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هواداران لکسوس می توانند از بین مدل های مختلف و متنوع، مدلی از این شاسی بلند پرچمدار را انتخاب کنند که بیشتر با سبک زندگی شان مطابقت دارد. در سال 2023 دو موتور جدید برای این خودرو ارائه شده اند. در مدل LX 600 موتور بنزینی و دو توربوشارژری است و مدل LX 500d از موتور شش سیلندر دیزل بهره می برد. هر دو موتور در مقایسه با موتور هشت سیلندر قبلی حجم کمتری دارند ولی از قدرت بیشتری برخوردارند، گشتاور بیشتری دارند و مصرف سوخت شان پایین تر آمده است.

مدل های LX 600 و LX 500d از این شاسی بلند پرچمدار هفت نفره هستند و از تجهیزات زیادی بهره می برند. از جمله تجهیزات جدید می توان به سیستم Tazuna Cockpit به اشاره کرد که با استفاده از آن و به منظور انجام سریع و آسان عملیات، اطلاعات نمایشگر اطلاعات و پنل کنترل با کمترین حرکت چشم یا بدن به طور دقیق مورد محاسبه قرار گرفته و نمایش داده می شوند.

آریاک سفر

قیمت مدل LX 500d از این شاسی بلند ژاپنی با موتور دیزل 3.3 لیتری و دو توربوشارژری 1488000 دلار و قیمت مدل LX 600 با موتور 3.5 لیتری بنزینی و دو توربوشارژری 152300 دلار اعلام شده است. از نظر شما چنانچه این خودرو به کشورمان وارد شود در چه بازه قیمتی به دست مشتریان خواهد رسید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قدرت نمایی شاسی بلند لکسوس LX500 مدل 2023 (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز