ماشین شگفت انگیز مرسدس بنز با طراحی فضایی از راه رسید (ویدیو)

لست سکند

آن طور که پیداست کمپانی مرسدس بنز عزمش را جزم کرده است تا به سوی تولید خودروهایی با آلایندگی صفر گام بردارد و نمایش کانسپت ویژن ای ام جی نگاهی به آینده قلمداد می شود. در واقع، ویژن ای ام جی نمایانگر آن است که از دید مرسدس بنز، برقی سازی خودروهای آینده به چه شکل می تواند باشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را بیشتر با ویژن ای ام جی آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ابعاد و ویژگی های منحصر به فرد ویژن ای ام جی و عملکرد پرشور و حرارتی که این خودرو دارد، درست همان چیزی است که از یک مرسدس بنز ای ام جی انتظار می رود. این کانسپ علاوه بر زیبایی، عناصری از آینده مانند جلوپنجره نورانی های‌تِک را در خودش گنجانده است.

فناوری ساخت ویژن ای ام جی از بسیاری جهات منحصر به فرد است. این کانسپ برقی از پلتفرم AMG.EA بهره می برد و  از یک باتری عملکرد بالا و با ولتاژ زیاد استفاده می کند، در موتور آن نیز یک فناوری انقلابی به کار گرفته شده است. قلب تپنده این خودرو یک موتور Axial Flux است که توسط کمپانی مرسدس بنز توسعه یافته است، طراحی فشرده و وزن سبک ویژن ای ام جی نیز باعث می شود که در مقایسه با خودروهای برقی متعارف از نیروی زیادتری برخوردار باشد.

راز آسمان پایتخت

با توجه به این که خودروهای تمام برقی به رادیاتوری در قسمت جلو نیاز ندارند، با این حال جلوپنجره خاص ای ام جی با پره های عمودی حفظ شده اند تا امضای خاص این برند در آینده باشند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ماشین شگفت انگیز مرسدس بنز با طراحی فضایی از راه رسید (ویدیو)

  1. محمد گفته:

    فقط پراید ، حیف که نمیتونیم به اندازه کافی صادر کنیم وگرنه اگه میتونستن پراید بخرن به این اشغال بدرد نخور نگاه هم نمیکردن

    • شادمهر گفته:

      چی میگی واسیه خودت هرچی هست بهتر از پرایده بهتره تازه چه بهتر دیگه از سال ۱۴۰۲ پراید نمی سازن بیشتر تصادفات مال این پراید به درد نخوره و اینکه پراید نمی تونه رقابت کنه با بهترین ماشین های خارجی و قابل مقایسه نیستن و اینقدر این پراید و گنده نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز