گران قیمت ترین هواپیماهای جت شخصی را بشناسید (ویدیو)

لست سکند

بسیاری از جت های شخصی لوکس نیز مانند خودروها و قایق های تفریحی لوکس فقط در اختیار ثروتمندان قرار دارند و امکان استفاده افراد عادی از آن ها وجود ندارد. این جت های شخصی به دفاتر کار خصوصی، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب های بزرگ، اتاق بازی کودک، سونا، سالن کنفرانس و بسیار امکانات لوکس دیگر مجهزند و خدمه آن نیز همیشه آماده پذیرایی از سرنشینان هستند. اگر از نظر مالی توانایی خریدن یک هواپیمای جت شخصی را دارید، پس مشخص است که پول برایتان ارزش چندانی ندارد، ولی اگر چنین توانی ندارید می توانید ویدیویی که در ادامه می آید و به معرفی 10 جت شخصی گران قیمت می پردازد را تماشا کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مدرن ترین جت شخصی VIP در جهان جت ایرباس ACJ350 است که قیمت آن به 326 میلیون دلار می رسد. این هواپیما مانند خانه ای دوم در آسمان احساس می شود و سرنشینانش می توانند از امکاناتی مانند سونا، دفتر کار شخصی، اتاق خواب بسیار بزرگ و اتاق بازی کودک بهره ببرند. جت ایرباس ACJ350 دارای سیستم تهویه مطبوعی است که هوا را به طور کامل تصفیه کرده و هشت وضعیت گوناگون دمایی را برای راحتی سرنشینان تنظیم می کند.

راز آسمان پایتخت

جلو کابین جت ایرباس ACJ350به فضای خانوادگی اختصاص یافته است که دارای اتاق خواب و حمام VIP است، علاوه بر این، یک سالن استراحت و یک دفتر کار نیز در این قسمت در نظر گرفته شده است. قسمت غذاخوری این جت نیز بسیار تجملی و لوکس است و امکان پذیرایی از هشت نفر با غذاهای لوکس و آن چنانی را دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایرباسبوئینگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز