فرود هواپیمای مسافربری ایرباس ایران ایر در فرودگاه کلن (ویدیو)

دو فروند هواپیمای ایرباس 330 که پس از مذاکرات برجام به ایران تحویل داده شده بودند، این امکان را برای هما فراهم آوردند که بدون نیاز به سوختگیری مجدد در یک فرودگاه ثالث بتواند پروازی یکسره انجام بدهد و به میزان زیادی در وقت و هزینه صرفه جویی کند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رسیدن این هواپیماها به فرودگاه کلن آلمان را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ایرباس ای 330 یک هواپیمای مسافربری پهن پیکر است که می تواند تعداد زیادی مسافر را جا به جا کند و در سفرهای بین المللی و مسافت های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این هواپیما که نخستین بار در سال 1992 به پرواز در آمد در دو مدل 200 و 300 تولید می شود. مدل 200 بردی کوتاه تر دارد و می تواند 406 مسافر را حمل کند ولی در مدل 300 که بدنه بزرگتری نیز دارد، امکان سفر 440 مسافر در دو کلاس فراهم شده است.

هواپیمای ایرباس ای 330 از دو موتور توربوفن در زیر بال ها بهره می برد، حداکثر سرعت آن به 86/. ماخ (برابر با 912 کیلومتر بر ساعت) می رسد و برد پروازی آن 10400 کیلومتر اعلام شده است.

آریاک سفر

مدل های 200 و 300 هواپیمای ایرباس 330 تاکنون 1700 سفارش قطعی داشته و تعداد زیادی از آن ها به خریداران تحویل داده شده است. در دسامبر 2016 شرکت ایران ایر ده فروند ایرباس 200 و 300 را به شرکت سازنده سفارش داد که دو فروند از آن ها در مارس 2017 به کشورمان تحویل داده شدند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایرباس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “فرود هواپیمای مسافربری ایرباس ایران ایر در فرودگاه کلن (ویدیو)

  1. فرزان گفته:

    با سلام. من سالی ۲ بار به ایران سفر میکنم.وبا ایران ایر فقط بخاطر ساعت کم پرواز. با تاسف باید بگم بلیطها وحشتناک گران شده.وهیچ سرویسی هم نداره.سالهای پیش حداقل ۲ نوع‌غذا یا اسنک در هواپیما میشد انتخاب کرد.درحال حاضر اندازه یه جعبه کلینکس غذا ویه نوشابه زوری.نه برا غذا ونه نوشابه حق انتخابی نیست.پس با ترکیش،قطر،با بلیط ارزانتر وسرویس دهی درست باید پرواز کرد.ما مجانی ایران نمیایم.۷۰۰ یورو پول بلیط…ترکیش ۴۰۰ یورو.و فرق در مهمانداری وسرویس دهی

    .

  2. علی گفته:

    بهتره منصف بود مرغ همسایه غازه کدام هواپیما های اروپا غذای مجانی میدن؟ حتی آب هم نمیدن ؟!

    • فرخ گفته:

      عزیزم سوار نشدی نظر نده پروازهای شرکتهای خارجی همه بهترین پذیرایی رو دارن شما با پرواز چارتری پگاسوس رفتی ترکیه شاید که پذیرایی نداشته

  3. Alireza-hadji ashrafi گفته:

    تنها بحث هواپیما نیست که از خدمات میزند. متاسفانه اتوبوس های تور بر هم گران شده‌ غذا در رستورانها….و…

  4. بیژن فارسیمدان گفته:

    پروازهایِ مزخرف ایران با قیمیت های بالا!
    من با ترکیش ایرلاینز به ایران میروم و خیالم راحته سقوط نمیکنه و دارایِ سرویس هایِ خوبی هم هست.ضمناً قیمت بلیطش هم بسیار ارزانت هست.

  5. محمد گفته:

    سلام
    درپروازهای داخلی انگلستان هیچ پذیرائی مجانی ندارند اگر آب یا چای بخواهی باید پول بدی از غذاهم خبری نیست.ولی درپرواز خارجی پذیرائی می کنند ولی غذاشون باب طبع ماایرانیها نیست.درحدود ۱۰ -۱۵ سال پیش که سالی یکی دوباراز انگلستان به ایران می آمدم.بهترین پذیرائی راایران ایر داشت هم از ترکیش هم ازهواپیمائی انگلیس،قطروامارات بهتربود.ولی قیمتش قدری بیشتر بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز