مانور چند هواپیمای مسافربری ایرباس روی یک باند مشترک (ویدیو)

لست سکند

شرکت ایرباس پس از بوئینگ دومین هواپیماساز جهان به شمار می آید و در حدود نیمی از هواپیماهای مسافربری و باربری جهان را تولید می کند. این شرکت برای این که قدرت مانوردهی بالای هواپیماهایش را نمایش بدهد به تازگی نمایشی ترتیب داده است که در آن هواپیماهای ایرباس ای 350، ای 380 و ای 400 به فاصله زمانی اندکی از یکدیگر روی یک باند مانورهایی انجام می دهند تا این قدرت را به رخ رقبا بکشانند و همچنین خیال مسافران را از بابت ایمنی و مانوردهی بالای این هواپیماها راحت کنند. در ادامه ویدیویی هیجان انگیز از این نمایش قدرت را تماشا می کنید که در فرودگاه فارنبرو انگلستان انجام گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت ایرباس در آغاز فعالیتش در دهه 70 میلادی با توسعه و به کارگیری فناوری های نوین در تولید هواپیما، به رقیبی سرسخت برای بوئینگ تبدیل شد. از جمله این فناوری ها می توان به استفاده گسترده از مواد کامپوزیتی در ساخت بدنه هواپیما و کامپیوتری کردن بخش زیادی از سامانه کنترل پرواز اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

در دهه 90 میلادی شرکت ایرباس به توسعه و فروش هواپیماهای نظامی به شدت علاقه مند شد و دو هواپیمای ترابری ایرباس ای 310 و ایرباس ای 330 و همچنین هواپیمای تاکتیکی ایرباس ای 400 را تولید کرد. در سال 1999 ایرباس یک کمپانی مجزا برای تولید هواپیماهای نظامی تأسیس کرد که تولید و توسعه هواپیمای تاکتیکی ای 400 را بر عهده گرفت. این هواپیما می تواند رقیبی جدی برای هرکولس ساخت آمریکا باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “مانور چند هواپیمای مسافربری ایرباس روی یک باند مشترک (ویدیو)

  1. محمدرضا گفته:

    من به هواپیما خیلی علاقه دارم
    نمدونم چرا
    ولی خیلی دوست دارم از نزدیک تماشا کنم
    کاش قسمت می‌شد یه روزی خلبان می‌شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز