خطرناک ترین صحنه های رانندگی در سال 2022 (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

بنابر آماری که سازمان بهداشت جهانی منتشر کرده است سالانه حدود یک میلیون نفر در تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز دچار مصدومیت می شوند. کارشناسان معتقدند برای جلوگیری از بروز سوانح باید ایمنی جاده ها و همچنین خودروها را مورد توجه قرار داد. نکات دیگری که از اهمیت زیادی در این زمینه برخوردارند، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و خستگی رانندگان است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خطرناک ترین صحنه های رانندگی که در سال 2022 رخ داده است را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، از دیگر عوامل تصادف های جاده ای باید به سرعت غیرمجاز اشاره کرد. بسیاری از رانندگان به تابلوهایی که حداکثر سرعت مجاز را اعلام می کنند بی توجه هستند و در بیشتر موارد سرعت شان 30 کیلومتر و یا بیشتر از حد مجاز است. تصادف های ناشی از سرعت غیر مجاز می تواند پیامدهای جبران ناپذیری مانند مرگ و یا معلولیت دائم به دنبال داشته باشد و هر چه سرعت بیشتر باشد، راننده در مهار و متوقف کردن خودرو توانایی کمتری دارد.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این موارد، نداشتن دقت و تمرکز کافی و تغییر مسیرهای ناگهانی بدون استفاده از راهنما نیز می تواند بسیار خطرساز باشد و منجر به بروز تصادف های کشنده بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز