اسرار تولید بی ام و سری 7 مدل 2023 (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بی ام و سری 7 مدل 2023 که سدان پرچمدار شرکت بی ام و است در کارخانه ای در شهر دینگولفینگ آلمان روی خط تولید می رود. این کارخانه که در جنوب باواریا واقع شده است یکی از 30 کارخانه تولید بی ام و در سرتاسر جهان است و در حال حاضر بزرگترین کارخانه بی ام و در قاره اروپا به شمار می آید. در این کارخانه خودروهای دیگری مانند بی ام و سری 4، سری 5، سری 6، سری 7، سری 8 و بی ام و iX نیز تولید می شوند و خروجی سالانه کارخانه نزدیک به 250000 دستگاه خودرو است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که خط تولید تمام اتوماتیک بی ام و سری 7 را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کمپانی بی ام و برای راه اندازی خط تولید بی ام و سری 7 بنزینی و برقی در کارخانه دینگولفینگ بیش از 300 میلیون یورو سرمایه گذاری کرده است. بی ام و سری 7 جدید نخستین سدان لوکس دنیاست که امکان انتخاب سه موتور را به مشتریانش می دهد که عبارتند از یک موتور تمام برقی، موتور درون سوز و یا موتور هیبرید-پلاگین.

علاوه بر این، بسیاری از تجهیزات مربوط به خودرو برقی بی ام و i7 از جمله باتری و سیستم رانشی یکپارچه نیز در همین کارخانه تولید می شوند. این کارخانه در حال حاضر می تواند سالانه اجزا بیش از 500000 خودرو برقی را تولید کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز