مرسدس بنز کلاس S بهتر است یا بی ام و سری ۷؟ (ویدیو)

خودروهای لوکس را فقط به خاطر کیفیت سواری بالا و برخورداری از فناوری های پیشرفته مورد قضاوت قرار نمی دهند، بلکه کلاس و پرستیژ آن ها نیز برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است و گاهی اوقات نمادی از جایگاه و موقعیت مالک آن به شمار می آیند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید به مقایسه دو سدان لوکس مطرح در بازارهای جهانی یعنی بی ام و سری 7 و مرسدس بنز کلاس S  می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هنگامی که کمپانی مرسدس بنز سری جدید سدان کلاس  S را به بازار معرفی کرد برخی کارشناسان آن را بهترین خودرو لوکس جهان قلمداد کردند. این خودرو هر تصوری که یک بنز لوکس طی چند دهه در ذهن مردم ایجاد کرده است را در خودش دارد. مرسدس بنز کلاس  S برای رقبایش بسیار چالش برانگیز است و به سرعت و بیشتر از هر خودرو دیگری به روزرسانی می شود. نسل دهم این خودرو علاوه بر لوکس بودن و کیفیت بسیار بالای کابین، از فناوری های بسیار پیشرفته دیجیتال نیز بهره می برد.

آریاک سفر

از طرفی، یکی از رقبای جدی مرسدس بنز کلاس  S، بی ام و  سری 7 است که از آغاز تولیدش در سال 1977 به رقابتی تنگاتنگ با آن پرداخته است. در واقع، جدیدترین مدل بی ام و سری 7 تلاش بی نظیری است برای حضوری قوی در بازار سدان های لوکس. این خودرو برترین سدان برند بی ام و به شمار می آید و در مدل های مختلفی مانند 740i، 760i، 750i و i7 که یک خودرو برقی است عرضه می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام ومرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز