مرسدس بنز S کلاس مدل 2022 ؛ یک لیموزین شخصی برای ثروتمندان (ویدیو)

لست سکند

مرسدس بنز S کلاس مدل 2022 در واقع یک نمایشگاه سیار است که کمپانی بنز آخرین فناوری هایش را در آن به نمایش گذاشته است. در داخل کابین این سدان لوکس که یک لیموزین شخصی برای افراد فوق ثروتمند به شمار می آید نیز از بهترین مواد استفاده شده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که مرسدس بنز S کلاس مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، هر کدام از مدل های این کلاس را سوار بشوید، علاوه بر هیجان، آرامش و راحتی نیز نصیب تان خواهد شد چون صندلی های عقب، از بهترین صندلی هایی هستند که تاکنون دیده اید. این سدان لوکس هنگام عبور از پیچ های تند و همچنین هنگام حرکت در ترافیک، بسیار نرم و آرام است و کابین آن هیچ تکانی ندارد.

به مرسدس بنز S کلاس مدل 2022 تجهیزات بسیار زیادی اضافه شده است که از همه مهم تر سیستم E-Active Body Control است که اکنون در دسترس قرار گرفته است. سیستم تعلیق فعال، به صورت اتوماتیک با ناهمواری های مسیر مطابقت پیدا می کند و کنترل هر چرخ را به صورت مجزا در دست دارد تا کیفیت سواری و ثبات خودرو را به حداکثر برساند.

راز آسمان پایتخت

مدل S500 به یک موتور شش سیلندر 3 لیتری مجهز شده است که 429 اسب بخار نیرو دارد و روی مدل S580 یک موتور 8 سیلندر 4 لیتری سوار شده است که دو توربوشارژری است و می تواند 496 اسب بخار نیرو تولید کند. هر دو موتور در کنار یک سیستم هیبریدی 48 ولتی قرار می گیرند و نیروی شان را به یک گیربکس نه سرعته اتوماتیک منتقل می کنند.

قیمت مرسدس بنز مدل S500 مدل 2022 حدود 112150 دلار و قیمت مدل S580 حدود 118750 دلار اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز