اولین نسخه از بوگاتی چنتودیچی دست ساز را ببینید (ویدیو)

سرانجام پس از 3000 مایل تست بر روی جاده و پیست، کمپانی بوگاتی تولید و توسعه نسخه چنتودیچی (در زبان ایتالیایی به معنی صد و ده) را که بسیار گران قیمت است و حدود 9 میلیون پوند قیمت دارد به پایان رساند. این کار اگرچه بسیار دشوار بود ولی بالاخره یک نفر باید انجامش می داد، این طور نیست؟ جالب است بدانید فقط 10 دستگاه از ابرخودرو بوگاتی چنتودیچی ساخته خواهد شد که نخستین دستگاه از آن آماده تحویل به مشتری است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بوگاتی چنتودیچی را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تولید بوگاتی چنتودیچی به تعداد محدود و به مناسبت صد و دهمین سالگرد تولد برند بوگاتی ساخته خواهد شد و این کمپانی قصد دارد فقط 10 دستگاه از آن را تولید کند. بوگاتی چنتودیچی 20 کیلوگرم از بوگاتی شیرون سبک تر است و موتور 16 سیلندر 8 لیتری آن 1578 اسب بخار نیرو تولید می کند.

بوگاتی چنتودیچی می تواند ظرف 2.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و حداکثر سرعت آن نیز به صورت الکترونیکی به 380 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. از سال 2022 به بعد 10 دستگاه از این خودرو پس از گذراندن تست های قبل از تولید به مشتریان تحویل داده خواهند شد که به صورت دست ساز در کارخانه بوگاتی در شهر مولشایم فرانسه ساخته می شوند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوگاتی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز