شاسی بلند جدید هیوندای با ظاهری جذاب تر از همیشه رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

کمپانی هیوندای سرانجام تصمیم گرفت پرده ها را جلو شاسی بلند هیوندای کرتا مدل 2023 کنار بزند و آن را در معرض دید همگان قرار بدهد. تیزر رسمی معرفی این خودرو همین چند روز منتشر شد و به اعتقاد کارشناسان مدل 2023 اسپرت ترین نسخه از شاسی بلند محبوب کرتا به شمار می آید. این خودرو به جدیدترین نسل از شاسی بلندهای جمع و جور تعلق دارد و به همین خاطر خودش را با یک طراحی مدرن، کابینی بسیار مجهز و رنگ آمیزی بسیار با کیفیت در معرض نمایش گذاشته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند هیوندای کرتا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، طراحی داخلی و خارجی هیوندای کرتا مدل 2023 دستخوش تغییراتی شده است و نسخه جهانی آن با دو نوع موتور بنزینی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. گزینه نخست یک موتور سه سیلندر 1.0 لیتری توربو است که 118 اسب بخار نیرو و 172 نیوتن متر گشتاور دارد و دیگری یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی که 157 اسب بخار نیرو تولید می کند و از هیوندای آلکازار عاریت گرفته شده است. نیروی موتور از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

هیوندای کرتا مدل 2023 به رینگ های 17 اینچی فولادی، چراغ خطرهای ال ای دی، دو خروجی اگزوز و دیفیوزر نیز مجهز شده است. در داخل کابین نیز سانروف برقی، نمایشگر 10.25 اینچی تاچ اسکرین به همراه اتصال بی سیم، شارژر بی سیم و گرمگن صندلی های جلو به چشم می خورند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : هیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز