میتسوبیشی پاجرو مدل 2023 ؛ شاسی بلند لوکس و قدرتمند ژاپنی (ویدیو)

لست سکند

میتسوبیشی پاجرو اسپرت نخستین بار در سال 1996 روی خط تولید رفت و اکنون نسل سوم آن به بازارهای جهانی عرضه می شود. امسال این خودروساز ژاپنی پس از هشت سال تصمیمی حیاتی گرفت که آیا تولید را متوقف کند و یا پاجروی جدیدی خلق کند، و خبر خوب برای هواداران این شاسی بلند این است که  کمپانی پاجرو عزمش را جزم کرده و مدل 2023 را که بهترین پاجرو تاکنون است روانه بازار کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که میتسوبیشی پاجرو مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، ابعاد میتسوبیشی پاجرو مدل 2023 در مقایسه با مدل های قبلی تغییری نکرده و هنوز می تواند هفت سرنشین را در خودش جا بدهد، تیپ های بالای این خودرو نیز از فناوری های پیشرفته بهره خواهند برد. پاجرو مدل 2023 ذاتی خشن دارد و از توانایی های آفرود خوبی برخوردار است. موتورهایی که برای آن عرضه شده اند بسیار کم مصرف هستند و سیستم تعلیقش هنگام حرکت در جاده بسیار نرم عمل می کند. کابین بسیار راحت، کاربردی و جادار است و به جرأت می توان گفت پاجرو اسپرت 2023 هیچ کم و کاستی ندارد.

از آن جایی که موتور شناخته شده 2.4 لیتری توربودیزل عملکرد بسیار خوبی دارد، بر روی پاجرو اسپرت 2023 نیز تعبیه خواهد شد. این موتور توازن بسیار خوبی بین قدرتمندی و کم مصرفی برقرار کرده است و قادر است 180 اسب بخار نیرو و 430 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : میتسوبیشی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز