شاسی بلند جدید سانگ یانگ با الهام از چهره جیپ رونمایی شد (ویدیو)

کمپانی کره ای سانگ یانگ پس از چهار سال از یک خودرو جدید رونمایی کرده که یک شاسی بلند متوسط به نام تورس است. در واقع، تورس شاسی بلندی است که از نظر قد و قواره بین سانگ یانگ کوراندو و سانگ یانگ رکستون قرار دارد و به نوعی شکاف بین این دو را پر کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که سانگ یانگ تورس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت سانگ یانگ این اواخر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده و حتی تا مرز ورشکستی نیز پیش رفته است، با این حال به فعالیتش ادامه داده و یک شاسی بلند جدید روانه بازار کرده است. در واقع، شاسی بلند تورس سبک و سیاق نوین کمپانی سانگ یانگ را معرفی می کند ولی ریشه هایی نیز در گذشته دارد، برای مثال جلو پنجره 6 پره عمودی آن رگ و ریشه ای در کوراندو دارد که خودش از جیپ الهام گرفته بود.

آریاک سفر

طبق اطلاعات رسمی که تاکنون منتشر شده، سانگ یانگ تورس از یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بهره خواهد برد که 167 اسب بخار نیرو و 280 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و امکان انتخاب دیفرانسیل جلو و یا سیستم چهار چرخ محرک برای خریداران وجود دارد. گفته می شود کمپانی سانگ یانگ در نظر دارد تورس را در آینده نزدیک به صورت برقی نیز روی خط تولید ببرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سانگ یانگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز